پزشکان هنوز اجازه آغاز تمرینات را به من نداده اند

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، حمیده عباسعلی در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی و توان بخشی خود را دنبال می کنم. در کنار اینها پزشکان تمرینات خاصی را نیز در نظر گرفته اند تا قدرت بدنی ام تقویت گردد و هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم.

پزشکان هنوز اجازه آغاز تمرینات را به من نداده اند

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع کرونا بر جامعه حاکم نموده ، فعلا انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی من نیز به صورتی نیست که بتوان تمرینات کاراته را شروع کنم. فعلا پزشکم این اجازه را به من نداده است. پس از اجازه پزشکم و باز شدن سالن بدنسازی آموزشگاه ملی المپیک، تمرینات بدنسازی ام را نیز شروع می کنم.

نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران ادامه داد: خانم خوشقدم به عنوان مربی در جریان کامل برنامه هایم هستند. به محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر گردد، با هماهنگی ایشان تمرینات کاراته را نیز شروع می کنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم عجله ای برای شروع تمریناتم ندارم، ما مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.

وی در خاتمه اعلام کرد: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به خاتمه برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1040

به "پزشکان هنوز اجازه آغاز تمرینات را به من نداده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان هنوز اجازه آغاز تمرینات را به من نداده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید