توماس باخ: انتظار انصراف هیچ کشوری از حضور در المپیک 2020 توکیو را ندارم

به گزارش ایپتن، رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت که انتظار ندارد هیچ کشوری به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در المپیک 2020 توکیو انصراف بدهد.

توماس باخ: انتظار انصراف هیچ کشوری از حضور در المپیک 2020 توکیو را ندارم

به گزارش خبرنگاران، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در یک گفت وگوی اینستاگرامی با یوهانس وتر پرتابگر نیزه آلمانی به بعضی مسائل پرداخت.

وی به همه ورزشکاران پیشنهاد داد و گفت که می توانند در المپیک 2020 توکیو حضور داشته باشند، حتی اگر کشوری با تعداد بالای مبتلایان به ویروس کرونا روبرو باشد.

باخ در این باره گفت: ورزشکاران هیچ مسئولیتی در قبال ویروس کرونا ندارند. اگر تست آنها منفی باشد و از مقررات و پروتکل های بهداشتی تبعیت نمایند، باید فرصت شرکت در المپیک را داشته باشند. من همچنین انتظار ندارم که هیچ کشوری از حضور در المپیک انصراف بدهد. همه 206 عضو کمیته بین المللی المپیک مصمم به حضور در این رویداد هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

المپیک 2020 توکیو قرار بود سال جاری برگزار گردد، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا به تابستان سال آینده موکول شد و پس از آن نیز بازی های پارالمپیک برگزار می گردد.

تا به امروز در کشور ژاپن به عنوان میزبان این بازی ها نزدیک به 95 هزار مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده و 1685 نفر نیز فوت نموده اند. با این وجود به نظر می رسد این ویروس در مقایسه با سایر کشورها تحت کنترل بیشتری واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1285

به "توماس باخ: انتظار انصراف هیچ کشوری از حضور در المپیک 2020 توکیو را ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توماس باخ: انتظار انصراف هیچ کشوری از حضور در المپیک 2020 توکیو را ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید