جاذبه های گردشگری شهر هاکونه ژاپن

به گزارش ایپتن، بازدید از منطقه ها زیبای ژاپن، به ویژه منطقه هاکونه، بسیار هیجان انگیز است. هاکونه یک منطقه مجذوب کننده در کشور ژاپن است که بعضی از جاذبه های طبیعی و فرهنگی مهم را در خود جای داده است. این منطقه به علت آبگرم معروف است و امکانات درمانی و آب درمانی بسیار زیادی را در اختیار دارد. یکی از جاذبه های هاکونه ژاپن، هاکونه آن است که یک آبگرم و طبیعت بکر در اطراف آن را دارد. این باعث شده که گردشگران زیادی به این منطقه علاقه مند شوند. در هاکونه آب درمانی را تجربه کنید، به منظره ها طبیعی زیبا از جمله کوهستان ها و دریاچه ها در اطراف لذت ببرید و بعلاوه به معابد قدیمی و بناهای تاریخی مرتبط با فرهنگ ژاپن باستانی مراجعه کنید.

جاذبه های گردشگری شهر هاکونه ژاپن

در این تور شما می توانید به دیگر جاذبه های هاکونه ژاپن نیز سر بزنید، مانند دریاچه تووو که یکی از بزرگ ترین دریاچه های کشور ژاپن است و از چشم مقدارای فوق العاده ای برخوردار است، و ساحل شینومینه که یکی از زیباترین سواحل کشور ژاپن است و امکانات سرگرمیی و توریستی بسیار زیادی در اطراف آن وجود دارد.

اگر به فرهنگ ژاپن علاقه مند هستید، در این تورها می توانید معابد قدیمی، گلدان های قدیمی و فستیوال های محلی را مشاهده کنید و با رسوم و آداب مردم ژاپن آشنا شوید.

هاکونه یک شهر در استان کاناگاوا در کشور ژاپن است و به عنوان یک مقصد سرگرمیی محبوب برای گردشگران محلی و بین المللی شناخته می گردد. به دلیل فراوانی جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی خود، همیشه توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. در این مطلب به معرفی جاذبه های هانوکه ژاپن می پردازیم. بعلاوه می توانید جهت اطلاع از با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

آنچه در این مطلب می خوانید

  • هاکونه کجاست؟
    • موقعیت جغرافیایی هاکونه
  • آب و هوای هاکونه در ژاپن
  • جاذبه های طبیعی هاکونه
    • سباهای گرمابه (Hot Springs)
    • دریاچه آشی (Lake Ashi)
    • ساحل ناگاهاما (Nagahama Beach)
    • قله هاکونه (Hakone Komagatake)
    • تله کابین هاکونه (Hakone Ropeway)
  • مکان های تاریخ شهر هانوکه ژاپن
    • معبد هوتوکه (Hakone Shrine)
    • پارک ناروکو (Narukawa Art Museum)
    • موزه تاریخی هاکونه (Hakone Open-Air Museum)
    • پوند هاکونه (Hakone Checkpoint)
  • برترین زمان سفر به هانوکه
  • سخن پایانی

هاکونه کجاست؟

هاکونه در فاصله 100 کیلومتری شهر توکیو واقع شده است. منطقه ای طبیعت زیبا و سرسبز بوده و هوایی مساعد دارد که به همین خاطر، ساکنین توکیو اینجا را به عنوان یک مقصد سرگرمیی محبوب و پرطرفدار در نظر می گیرند. این منطقه علاوه بر گردشگران داخلی، توانسته محبوبیت زیادی را در بین گردشگران خارجی نیز داشته باشد و اکنون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ژاپن شناخته می گردد. در ادامه با جاذبه ها هانوکه ژاپن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید

موقعیت جغرافیایی هاکونه

موقعیت جغرافیایی هاکونه در کشور ژاپن واقع شده است. کشور ژاپن در قاره آسیا و در اقیانوس آرام واقع شده است و هاکونه در جزیره هونشو واقع شده است. این شهرستان در استان آوتاری در منطقه توهوکو واقع شده است. بعلاوه هاکونه در شرقی ترین قلمرو بینشی را به منطقه کانتو مربوط می گردد.

آب و هوای هاکونه در ژاپن

آب و هوای هاکونه در فصل های سال فرق دارد. بهار در ژاپن به دلیل روزهای گرم و آفتابی بسیار مشهور است. از اواسط بهار، یعنی در ماه ژوئن تا آغاز تابستان در ماه ژوئیه، بارش باران در هاکونه قطع می گردد و روزهای بارانی ادامه می یابد. این دوره شناخته شده به عنوان فصل باران. با ورود تابستان، شکوفه ها به مقدار زیادی در هاکونه می روید و حتی در اطراف راه آهن قابل مشاهده است. هنگامی که پاییز می رسد، هوا خنک تر می گردد. در زمستان، هوا در هاکونه سرد است و شهر با برف پوشانده شده است. ما پیشنهاد می کنیم زمستان های هاکونه را هم تجربه کنید تا آب تنی در چشمه های آب گرم را از دست ندهید.

جاذبه های طبیعی هاکونه

جاذبه های هانوکه ژاپن بسیار زیاد است و شهر هاکونه یک مقصد گردشگری بسیار معروف است. یکی از منظره ها زیبایی که از این شهر قابل مشاهده است، کوه فوجی است. این کوه به خوبی با جنگل ها و دریاچه های زیبا در اطراف آن ترکیب شده است. هاکونه در دره های عمیقی واقع شده است که شامل کوه آتشفشانی اووا کودا نی می گردد و یک تجربه شگفت انگیز و شگفت آور را برای شما به ارمغان می آورد. در این بخش جاذبه های هانوکه ژاپن در طبیعت را به شما معرفی می کنیم.

سباهای گرمابه (Hot Springs)

در حال حاضر بیش از 17 چشمه آب گرم در منطقه هاکونه وجود دارد. این منطقه به مدت زمان طولانی به عنوان یک مقصد برجسته برای ترکیب چشمه های آب گرم و گردشگری در ژاپن پیشرفته است. واقعیتی است که هاکونه نقش مهمی در به ارمغان آوردن این منابع ثروتمند داشته است. جاذبه های هاکونه ژاپن باعث شده است که به طور کلی این منطقه ظرفیت اتاق های خود را به طور مناسبی مدیریت کند و اندازه بیشتری از اقامتگاه ها را در اختیار گردشگران قرار می دهد، به خصوص برای جذب تعداد زیادی مهمان که از امکانات موجود در این منطقه بهره می برند.

دریاچه آشی (Lake Ashi)

یکی از نخستین مقاصدی که از جاذبه های هانوکه ژاپن باید به آن ها سر بزنید، دریاچه آشی است که به عنوان یکی از مشهورترین منظره ها طبیعی برای دیدنی کوه فوجی در ژاپن شناخته می گردد. دریاچه آشی در جنوب کوه معروف فوجی واقع شده است و به دلیل انعکاس زیبا و حیرت انگیز فوجی سان در آب های آن، مورد توجه قرار گرفته است. این انعکاس غالبا به دلیل وجود مه و ابرهای کم در منطقه، به سختی قابل مشاهده است. گردشگران می توانند با استفاده از انواع سفرهای دریایی از قایق ها لذت ببرند. دریاچه آشی امکان اجاره قایق های کشتی گیری و قایق های ماهی گیری کوچک و منشورهای ماهی گیری سازمان یافته را فراهم نموده است که به وسیله ماهی گیران محلی اداره می شوند.

دو تورلیدر معمولا مسئول کنترل بیشتر قایق های کروز در دریاچه هستند. رقابت بین این دو تورلیدر، باعث شده تا طراحی های جالبی برای قایق ها صورت گیرد که به وسیله آن ها مشتریان ترغیب به شرکت در سفرها می شوند. سفرهای دریایی می توانند در چندین شهر کوچک در امتداد ساحل شرقی دریاچه توقف نمایند و در این شهرها می توان از جاذبه های مختلف دریاچه لذت برد. رستوران ها، هاستل ها و استراحتگاه ها نیز منظره فوق العاده ای از دریاچه دارند.

ساحل ناگاهاما (Nagahama Beach)

ساحل ناگاهاما (Nagahama Beach) یکی از زیباترین سواحل در ژاپن است و در بازدید جاذبه های هانوکه ژاپن، بازدید از این ساحل را نباید از دست دهید. این ساحل در شمال شهر ناگاهاما واقع شده است و در استان شیگا واقع شده است. ساحل ناگاهاما با پس زمینه کوه ها و دریاچه بیوا که به عنوان یکی از بزرگ ترین دریاچه های طبیعی در ژاپن شناخته می گردد، بسیار زیبا است.

این ساحل معمولا به عنوان مقصد گردشگری محبوبی برای آب و هوای آرام و فضای طبیعی خوش آب و هوا معروف است. مردم معمولا برای سرگرمی در طول فصل تابستان و به ویژه در تابستان ژاپن به این ساحل می آیند. بعلاوه، ساحل ناگاهاما یک مقصد معروف برای شنا و سوارکاری دریا است.

ساحل ناگاهاما دارای تمام امکانات ضروری برای گردشگران است، از جمله تعدادی از هتل ها و اقامتگاه های لوکس که در نزدیکی ساحل قرار دارند. علاوه بر آن، در نزدیکی ساحل نیز رستوران ها و فروشگاه ها وجود دارد که انواع غذاهای دریایی تازه و بومی را ارائه می دهند.

ساحل ناگاهاما مکانی عالی برای دیدنی غروب آفتاب نیز است. با دیدن آفتاب در حال غروب بر روی دریا، احساسی آرامش و آرامش را به شما منتقل می نماید. به خصوص در شب های بادوام و آرام، غروب آفتاب در این ساحل بسیار دیدنی است.

بنابراین، ساحل ناگاهاما یک مقصد محبوب برای گردشگران است که در جستجوی آرامش و زیبایی طبیعت باشند.

قله هاکونه (Hakone Komagatake)

قله هاکونه کوماغاتاکے یکی از دریاچه های فعال از جاذبه های هاکونه ژاپن است. این قله، با وجود جنگل های زیبا، جاذبه گردشگری بسیاری را به خود اختصاص داده است. هاکونه کوماغاتاکے با ارتفاع 1324 متر، قله ای قابل دستیابی با کابل وی و تله کابین در منطقه هاکونه است. از بالا منظرهی عالی از دریاچه آشی، قله فوجی و شهر توکیو دیده می گردد. در این منطقه معابر پیاده روی طولانی با چشم مقدارای بسیار زیبا وجود دارد که گردشگران را به کوهستان پیاده روی دعوت می نماید. بعلاوه، در این منطقه چندین منبع آب گرم وجود دارد که به عنوان تنقیح نمایندهای طبیعی و توریستی شناخته می شوند.

تله کابین هاکونه (Hakone Ropeway)

از تله کابین در هاکونه سوار شوید و لذت ببرید. این تجربه هیجان انگیز شما را از وسط این دره آتشفشانی عبور می دهد و پس زمینه ای خیره نماینده از کوه فوجی را به شما نشان می دهد. سفر با این تله کابین 30 دقیقه به طول می کشد و با طی کردن 4 کیلومتر شما را به بالای کوه کوما گاتاک می برد. از بالای این قله می توانید یک منظره شگفت انگیز از کوه فوجی و دریاچه آشینو را دیدن کنید. بعلاوه می توانید تمام مسیر از بندر ساگامی تا شبه جزیره ایزو را از اینجا مشاهده کنید. بالای این قله نیز زیارتگاه موتومیا واقع شده است که می توانید از آن بازدید کنید. تله کابین هاکونه از جاذبه های هاکونه ژاپن است که بسیار پرطرفدار است.

بیشتر بخوانید

مکان های تاریخ شهر هانوکه ژاپن

کاخ هاکونه، نمادهای تاریخی و فرهنگی از جاذبه های هاکونه ژاپن هستند. این کاخ ها دارای معماری باشکوه و تاریخچه طولانی هستند. چند معبد و مکان های تاریخی و جاذبه های هانوکه ژاپن را در ادامه معرفی می کنیم.

معبد هوتوکه (Hakone Shrine)

این قدیمی ترین معبد در هاکونه واقع شده است و به هاکوبه (Hachibeh)، خدای سامورایی و محافظ قلعه مشهور مربوط می گردد. این معبد با معماری زیبا و ناحیه ای آرام نمونه ای برجسته از جاذبه های هاکونه ژاپن است.

پارک ناروکو (Narukawa Art Museum)

پارک ناروکو (Narukawa Art Museum) یک موزه هنر است و از جاذبه های هانوکه ژاپن به شمار می آید. این موزه در سال 1988 تاسیس شد و در منطقه زیبایی در کنار دریاچه آشی واقع شده است. این موزه به نمایشگاه های دائمی و موقت از آثار هنرمندان معاصر ژاپنی می پردازد. در مجموعه نمایشگاه دائمی موزه، آثار نقاشی های شناخته شده از هنرمند ژاپنی هیچیرو ناروکاوا (Hiroshi Narukawa) به نمایش گذاشته می شوند. او یکی از هنرمندان برجسته در حوزه نقاشی طبیعت ژاپنی است و آثارش معمولاً منظره ها زیبا و سرسبز ژاپن را تصویر می نمایند.

موزه هنر ناروکو بعلاوه نمایشگاه های موقت با عنوان گشت و گذاری هنری نیز دارد که آثار هنرمندان مختلفی از سراسر جهان را به نمایش می گذارد.

فضای داخلی موزه طراحی شده است تا به بینندگان اجازه دهد در آثار هنری غرق شوند و بتوانند حس آرامش و آرامشی که این هنرها القا می نمایند را تجربه کنید. بعلاوه موزه دارای فروشگاهی است که اقلام هنری و محصولات دست ساز را برای خرید به بینندگان ارائه می دهد.

پارک ناروکو یک مقصد محبوب برای دوست داران هنر و گردشگران است که می خواهند ایستادگی در برابر آثار هنری طبیعت ژاپنی را تجربه نمایند و لذت ببرند.

موزه تاریخی هاکونه (Hakone Open-Air Museum)

موزه فضای باز در شهر هاکونه یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر است. این موزه در مسیر راه آهن هاکونه واقع شده و شامل دو بخش داخلی و خارجی است. بخش داخلی این موزه که در قسمت شمالی آن واقع شده است، دارای یک مجموعه نفیس از آثار هنرمندان برجسته مانند پیکاسو است. بازدید از این قسمت به شما ابعاد جدیدی از هنر را نشان خواهد داد. بخش خارجی موزه شامل یک مجموعه مجسمه های منحصر به فرد است که در فضای باز و با چیدمان جالبی بر روی زمین قرار داده شده اند. در سفر خود به ژاپن، حتما این فرصت را از دست ندهید و بازدیدی از موزه فضا باز در شهر هاکونه داشته باشید چرا که از خاص ترین جاذبه های هانوکه ژاپن است.

پوند هاکونه (Hakone Checkpoint)

پوند هاکونه (Hakone Checkpoint) یکی از مهم ترین پوندهای کنترل مرزی در طول جاده توکایدو (Tokaido) در ژاپن بود. این پوند در حدود دو ساعت سفر با قطار از توکیو واقع شده است و در منطقه هاکونه (Hakone) در استان کاناگاوا قرار گرفته است.

پوند هاکونه به عنوان یکی از پوندهای عمده توکایدو در دوره ادو (Edo) مورد استفاده قرار می گرفت. این پوند در قرن هفدهم تاسیس شد و برای کنترل و تنظیم ورود و خروج تاجران و سفر نمایندگان، نظارت بر حمل و نقل و مبارزه با دسترسی غیرقانونی به استانهای دیگر و حمله احتمالی از سمت نی نجوی ایواتزو (Iwayazu) استان کشو (Kiso) به وسیله نیروهای سامورایی مورد استفاده قرار می گرفت.

بخش اصلی این پوند شامل دروازه های بزرگ و برجهای مراقبتی به شکل قلعه است که به طور عمده از چوب استفاده شده است. امروزه، پوند هاکونه به عنوان یک موقعیت توریستی محبوب معروف است و برای بازدیدنمایندگان از سراسر جهان قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید

برترین زمان سفر به هانوکه

ژاپن یک کشور با فصل های متنوع است. در این سرزمین ژاپن، شما هر چهار فصل سال را از لحاظ آب و هوایی تجربه می کنید. مردم این کشور کشور خود را نیهون یا سرزمین خورشید تابان می نامند. دلیل این نام گذاری این است که آن ها فکر می کردند ژاپن اولین کشوری است که خورشید در آن طلوع می نماید. ژاپن دارای کوه های آتشفشانی زیادی است و در طول سال شاهد زلزله های متعدد و کوچک و بزرگی است. با توجه به اینکه جزایر ژاپن در امتداد محوری فرضی نزدیک به 3000 کیلومتر قرار دارند، آب و هوای منطقه ها مختلف در آن فرق دارد، اگرچه به طور کلی اقلیم ژاپن معتدل است. بعلاوه در این کشور تاریخی انواع جشنواره ها و فستیوال های مختلف در طول فصول مختلف سال برگزار می گردد و جشن های ملی، تاریخی و فرهنگی متنوعی را در بر می گیرد.

هانوکه در ژاپن دارای آب و هوای معتدل تا گرم است و دارای چهار فصل تعیین می باشد. برترین زمان برای سفر به هانوکه وابسته به ترجیحات شخصی شما و نیازهای سفر شماست. اما در کل، ترجیح می دهم به شما بگویم که بهار (مارس تا می) و پاییز (سپتامبر تا نوامبر) به عنوان برترین زمان برای سفر به هانوکه در نظر گرفته می شوند. در این دوره ها، آب و هوای هانوکه معتدل است و از جمله گل های گیلاس ها و قرمزی های مشهور در فصل بهار یا منظره ها رنگارنگ در پاییز را می توانید ببینید.

در طول تابستان (ژوئن تا اوت) نیز بدون مشکل می توانید به هانوکه سفر کنید، اما در این فصل ممکن است هوا گرم تر و رطوبت بیشتری داشته باشد. در فصل زمستان (دسامبر تا فوریه) نیز هوا سردتر است و ممکن است برف ببارد. اما اگر از ورزش های زمستانی مثل اسکی لذت می برید، این فصل هم می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

به طور کلی، آنالیز دقیق آب و هوا و برنامه سفر خودتان در هانوکه را قبل از تصمیم نهایی در نظر بگیرید تا برترین زمان را برای سفرتان انتخاب کنید.

سخن پایانی

سفر به ژاپن تجربه ای فوق العاده و مجذوب کننده در زندگی افراد است و می تواند به عنوان یک نقطه عطف مهم در زندگی شان محسوب گردد. در صورتی که شما هم علاقه مند به سفر به ژاپن هستید و می خواهید با این کشور غول مالی شرق آسیا بهتر آشنا شوید، تور ژاپن خبرنگاران گزینه ای مناسب برای شماست. انتخاب این تور می تواند به شما یاری کند تا ژاپن را به خوبی بشناسید وبا جاذبه های هاکونه ژاپن آشنا شوید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از خبرنگاران کلیک کنید.

خرید تور ژاپنمنبع: ستاره ونک
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2275

به "جاذبه های گردشگری شهر هاکونه ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری شهر هاکونه ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید