برزیلی ها با 20 تُن تجهیزات به المپیک می فرایند

به گزارش ایپتن، کمیته ملی المپیک اقدام جالب توجهی را برای تجهیز و ایمنی ورزشکارانش در بازی های المپیک 2020 توکیو در نظر گرفته است.

برزیلی ها با 20 تُن تجهیزات به المپیک می فرایند

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، کمیته ملی برزیل میخواهد همه تجهیزات فنی و ایمنی به منظور رفاه اعضای کاروان این کشور برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را فراهم کند و بر همین اساس نیز آخرین بخش قسمت از محموله 20 کانتینری شامل تجهیزات ورزشی و مواد مراقبتی در برابر ویروس کرونا با بیش از 20 تُن وزن را به ژاپن ارسال نموده است.

این محموله ها برای تجهیز پایگاه 9 تیم برزیل، دهکده المپیک سایر امکاناتی که توسط اعضای کاروان این کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ارسال شده اند.

از جمله مواد بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا که این محموله ها قرار گرفته، می توان به 68 هزار ماسک یک بار مصرف، 12500 پوشش یک بار مصرف برای کفش ها، 400 اسپری الکل و ... اشاره نمود.

تجهیزات ورزشی نیز که به ژاپن منتقل شده اند، شامل قایق های مورد احتیاج برای مسابقات قایقرانی، تاتامی برای ورزش های رزمی، کیسه های مشتزنی و مواد و لوازم مورد احتیاج برای تمرین وزنه برداری است.

مارکو لاپورتا نایب رئیس کمیته المپیک برزیل در این باره گفت: در شرایط عادی، بازی های المپیک با توجه به منطقه برگزاری، آب و هوا و همچنین غذا یک چالش برای ما محسوب می گردد. البته ویروس کرونا، پیچیدگی های کار را بیش از پیش نموده است. علاوه بر تمامی ساختارهای ارائه شده، ما باید از ورزشکاران مان محافظت کنیم و خطر آلودگی به ویروس کرونا را کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: تدارکات در این ماموریت بسیار مهم و کلیدی است. ما چندین سفر به ژاپن داشته ایم بهترین درک را از شرایط موجود پیدا کنیم. برای اینکه شما از پیچیدگی این کار چیزی در ذهن داشته باشید، باید بگویم که ما 20 کانتینر از انواع تجهیزات ممکن را در اختیار داریم. همچنین به دلیلی همه گیری ویروس کرونا، مجبور شدیم مواد بهداشتی مانند ماسک و اسپری الکل خریداری کنیم.

عملیات انتقال تجهیزات کاروان المپیک برزیل به ژاپن از سال 2018 و با حمل 3 کانتینر آغاز شد؛ یکی از برزیل، یکی از اسپانیا و دیگری از چین. در سال های 2019 و 2020 نیز 5 کانتینر دیگر ارسال شد که یکی از آنها از نیوزلند بود. مابقی کانتینرها نیز در امسال میلادی ارسال شده است.

در حال حاضر برنامه ریزی لازم برای ارسال 3 کانتینر از چین شامل لباس های اعضای کاروان که از شرکت Peak خریداری شده، صورت گرفته است تا دو هفته قبل از آغاز بازی های المپیک وارد توکیو شوند.

مسئولان کاروان المپیک برزیل همچنین تصمیم گرفته اند به منظور کاهش تبادلات و کاهش خطر تماس بین مردم، ورزشکاران و دیگر اعضای کاروان، لباس های خود را مستقیماً در اتاق خود و در داخل یک چمدان تحویل بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1650

به "برزیلی ها با 20 تُن تجهیزات به المپیک می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیلی ها با 20 تُن تجهیزات به المپیک می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید