خبرنگاران پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای کرونا در آستانه اشرفیه

به گزارش ایپتن، رشت-خبرنگاران- فرماندار آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا به امروز 110 میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا با اشتغال یکهزار و 311 نفر در این شهرستان پرداخت شده است.

خبرنگاران پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای کرونا در آستانه اشرفیه

حمید رضایی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات تا خاتمه آبان ماه سال جاری تداوم خواهد داشت اضافه کرد: به منظور بهره مندی متقاضیان واجد شرایط از این طرح حمایتی در شهرستان ، تعداد یکهزار و 511 پرونده به میزان درخواستی 184 میلیارد و 540 میلیون ریال در سامانه کارا به ثبت رسیده که از این تعداد یکهزار و 164 متقاضی پیروز به دریافت تسهیلات شده اند.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در منطقه در بخش های مختلف مالی ، صنعتی ، مشاغل خانگی و اصناف صورت می گیرد یادآور شد: یاری به بنگاه های مالی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا ، حمایت از تولیدکنندگان و بنگاه های مالی و همچنین حفظ اشتغال موجود در شهرستان از اهداف اجرای این طرح است.

به گفته رضایی جهاد کشاورزی ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، بهزیستی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، راه و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت، علوم ، تحقیقات و فناوری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت کشور ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، ورزش و جوانان از جمله دستگاه های اجرایی مرتبط با پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات اند.

فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه هیچونه مسئله ای در مورد پرداخت چنین تسهیلاتی در شهرستان وجود ندارد تاکید نمود: جذب و پرداخت 100 درصدی این تسهیلات در اولویت بانک های عامل واقع شده است .

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت است .

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1271

به "خبرنگاران پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای کرونا در آستانه اشرفیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای کرونا در آستانه اشرفیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید