تورهای چین: بانک اچ اس بی سی حضورش در چین را افزایش داد

به گزارش ایپتن، بانک اچ اس بی سی (HSBC)، موسسه اقتصادی و بانکداری بریتانیایی که در سال 1865 در هنگ کنگ راه اندازی شد، سهام شرکت کارگزاری چین را به 90 درصد افزایش داد.

تورهای چین: بانک اچ اس بی سی حضورش در چین را افزایش داد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیزنس، هلدینگ اچ اس بی سی سهام خود را در سرمایه گذاری اوراق بهادار چین به 90 درصد افزایش داد و به بزرگترین بانک اروپا تبدیل شد که جای پای خود را در چین محکم تر می نماید.

بر اساس بیانیه ای، این بانک مستقر در لندن با خرید بخشی از سهام شریک خود، هلدینگ مالی چیانهای، مالکیت خود در اوراق بهادار اچ اس بی سی چیانهای را از 51 درصد افزایش داد و 10 درصد از سهام آن را حفظ خواهد نمود (مبلغ معامله فاش نشد).

مانند سایر بانک های بزرگ، اچ اس بی سی نیز در کوشش است تا در پی میلیاردها سود بالقوه در همه چیز از معاملات دلالی گرفته تا مدیریت ثروت و بیمه (در حالی که این کشور بازارهای مالی خود را باز می نماید) به چین وارد گردد.

در حالی که اچ اس بی سی از سال 2019 روابط پرتنشی با پکن بر سر همکاری آن در تحقیقات ایالات متحده در خصوص فناوری هوآوی داشته اما شرایط از آن موقع بهبود یافته است.

این بانک سال گذشته پس از حدود 1.2 سال انتظار، تاییدیه نظارتی را برای در دست گرفتن کنترل کامل سرمایه گذاری بیمه عمر خود در چین کسب کرد.

دیوید لیائو، مدیر اجرایی اچ اس بی سی آسیا و اقیانوسیه گفت: چین یکی از مهم ترین بازارهای سرمایه در دنیا را دارد که از رشد مالی و فرصت های سرمایه گذاری حمایت می نماید. افزایش سهام ما در اوراق بهادار اچ اس بی سی چیانهای نشان دهنده تعهد ما در توسعه بازارهای سرمایه در حال رشد سریع چین است و حضور ما در یک بازار کلیدی را تقویت می نماید.

مرکز اوراق بهادار اچ اس بی سی چیانهای دارای مشاغل بانکداری سرمایه گذاری و اوراق بهادار است، دفتر مرکزی آن در شنژن و دارای دفاتری در پکن و شانگهای است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2044

به "تورهای چین: بانک اچ اس بی سی حضورش در چین را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: بانک اچ اس بی سی حضورش در چین را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید