کدام شهرها گرانترین خانه های لوکس دنیا را دارند؟

به گزارش ایپتن، روسیه به جمع سه شهر برتر دنیا برای مسکن لوکس گران قیمت پیوست.

کدام شهرها گرانترین خانه های لوکس دنیا را دارند؟

به گزارش ایسنا و به نقل از راشا، سوچی، بزرگترین شهر تفریحی روسیه در میان سه شهر دنیا با گران ترین مسکن های لوکس قرار گرفته و نیویورک و لندن را پشت سر گذاشته است.

این نتایج بر اساس گزارشی است که به وسیله شرکت مشاوره ان اف گروپ با استناد به گزارش دارایی 2023 منتشر شد.

این مطالعه سالانه به وسیله مشاور نایت فرانک، آژانس املاک، مسکونی و مشاور مایملک تجاری انجام می گردد و گروه ان اف تا سال 2022 در روسیه با این برند کار نموده است. شهرهای روسیه سال جاری در رتبه بندی قرار نگرفتند اما این گروه محاسبه نموده است که کدام مکان ها در این شاخص قرار دارند.

شهر تفریحی سوچی در دریای سیاه پس از موناکو و هنگ کنگ، بر اساس برآوردها از یک شاخص میلیون دلاری یا چند متر مربع از ملک اصلی را که می توان با یک میلیون دلار خریداری کرد، ارزیابی شده است. در این شهر روسیه، می توان با یک میلیون دلار 29 متر مربع در بخش لوکس خریداری کرد و با همان بودجه معادل 33 متر مربع در نیویورک و 34 متر مربع در لندن خرید می گردد.

تحلیلگران می گویند که میانگین قیمت مسکن منتخب در سوچی در سال گذشته 2.4 میلیون روبل (31هزار دلار) در هر متر مربع بود. این رقم از 1.4 میلیون روبل (18هزار دلار) تا 4.2 میلیون روبل (54هزار دلار) در هر متر مربع متغیر ثبت شده است.

گروه ان اف پیش بینی می نماید، سال جاری این شهر که میزبان بازی های المپیک زمستانی 2014 بود، همچنان بیشترین خریداران مسکن لوکس در روسیه را جذب خواهد نمود.

این مطالعه بعلاوه نشان داد که در سن پترزبورگ، با یک میلیون دلار می توان 116 متر مربع املاک و مستغلات را در سال 2022 خریداری کرد. مسکو با 46 متر مربع مساحت، در رتبه دوازدهم این لیست بین شانگهای و پکن قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2217

به "کدام شهرها گرانترین خانه های لوکس دنیا را دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شهرها گرانترین خانه های لوکس دنیا را دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید