کمال وندی به دلیل سقوط از ارتفاع در نطنز راهی بیمارستان شد:بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم، عکس

به گزارش ایپتن، ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به حادثه تروریستی مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) گفت: صنعت هسته ای آنقدر عمق و نفوذ دارد و بیدی نیست که با این بادها بلرزد؛ قطعا ما در این صنعت پیروز هستیم.

کمال وندی به دلیل سقوط از ارتفاع در نطنز راهی بیمارستان شد:بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم، عکس

بهروز کمالوندی که به دلیل سقوط از ارتفاع در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن(نطنز) در بیمارستان کاشان بستری است، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: نبرد ما در صنعت هسته ای کشور ادامه دارد و با استقامت در این عرصه به پیروزی دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: یقین دارم که در صنعت هسته ای پیروز هستیم لذا مردم هیچ تردیدی در این زمینه نداشته باشند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه 40 سال تجربه دیپلماتیک دارم و هشت سال است که در صنعت هسته ای فعالیت می کنم؛ گفت: با شناختی که از صنعت هسته ای دارم، قطعا ما پیروز هستیم.

کمالوندی بیان نمود: نمی خواهم فقط اعتقادی بگویم اما با امکانات و تخصص توام با تعهد و دلسوزی و ایثار فعالان صنعت هسته ای کشور، پیروزی در این عرصه قطعی است و تردیدی ندارم که به اهداف خود می رسیم.

وی با اشاره به حادثه ای که برای او در مجتمع نظنز پیش آمده است، اظهارکرد: به امید خدا زود بلند می شوم چرا که باید کارهای زیادی انجام دهیم؛ تا لحظه ای که جان داریم باید کار کنیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه حین بازدید از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن از ارتفاع چند متری سقوط نموده و دچار شکستگی های سطحی از ناحیه پا و سر شده است.

وی پس از بروز حادثه به یکی از بیمارستان های کاشان منتقل شده و تحت مراقبت و درمان قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز یکشنبه به منظور آنالیز یک حادثه تروریستی هسته ای به نطنز رفته بود تا پیامدهای وقوع حادثه در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی را از نزدیک مشاهده کند.

کمالوندی درباره این حادثه گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته و علل آن در دست آنالیز است.

کمالوندی اضافه نمود: بامداد یکشنبه حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

وی اضافه نمود: علت های حادثه در دست آنالیز است و متعاقبا اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رییس سازمان انرژی اتمی نیز عصر یکشنبه گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات پیروز برای برطرف تحریم های ظالمانه است.

علی اکبر صالحی با اشاره به حادثه مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نظنز انجام شد نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات پیروز برای برطرف تحریم های ظالمانه است.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه نمود: در روز ملی فناوری هسته ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرکوشش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم انداز برطرف تحریم ها کاملا آشکار شد.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته ای حق خود را برای اقدام علیه عاملین و آمرین و مباشرین محفوظ می دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید نمود: همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمرین این حرکت تروریستی، جمهوری اسلامی ایران با جدیت، به گسترش فناوری هسته ای از یک سو و کوشش برای برطرف تحریم های ظالمانه از سوی دیگر ادامه خواهد داد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1588

به "کمال وندی به دلیل سقوط از ارتفاع در نطنز راهی بیمارستان شد:بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمال وندی به دلیل سقوط از ارتفاع در نطنز راهی بیمارستان شد:بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید