پیغام مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش ایپتن، مدیرکل ورزش و جوانان کرمان در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش استان کرمان به ویژه جوانان، ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت.

پیغام مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی

متن پیغام میثم پاریزی به توضیح زیر است:

باسمه تعالی

انسان برای رسیدن به کمال انسانیت در راستا الهی احتیاج به تقویت و پرورش روح و هستی انسانی خود دارد و این امر میسر نمی گردد مگر با تربیت بدن با ورزش، که یکی از مکمل های غذایی بدن است.

ورزش در حقیقت به عنوان یک ضرورت و احتیاج در زندگی همه افراد به صورت عام و نیز به عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار ورزش، حال خوب، ایران قوی، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگو های انسانیت و پهلوانی است.

بی شک ورزش استان کرمان، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ تر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور استان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

اینجانب، شروع هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی مسئولین، دست اندرکاران، اساتید، معلمان ورزش، مربیان، قهرمانان، ورزشکاران پیشکسوتان، رسانه های ورزشی، جمیع همکاران و علاقه مندان به ورزش و آحاد مردم ورزش دوست استان کرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است با کوشش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر دنیا باشیم.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2143

به "پیغام مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مدیرکل ورزش کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید