پلمب 49 واحد صنفی متخلف در خمین

به گزارش ایپتن، فرمانده انتظامی شهرستان خمین از پلمب 49 واحد صنفی متخلف در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و طرح محدودیت های کرونایی در این شهرستان اطلاع داد.

پلمب 49 واحد صنفی متخلف در خمین

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، بهزاد فکوری اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ بعضی محدودیت های واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری مأموران اداره بهداشت و درمان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از ابتدای شروع این طرح در هفته جاری بازدید از واحد صنفی در سطح شهرستان به صورت جدی شروع کردند.

وی اضافه کرد: در این اجرای این طرح از 324 واحد صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شد که 49 واحد صنفی متخلف که اخطار دریافت نموده بودند پلمب و به 103 واحد دیگر تذکر داده شد و 60 واحد دیگر اخطار پلمب دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: واحدهای صنفی در اجرای این طرح پلمب شدند که در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان آنان تذکرات و آموزش های لازم در مورد رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مأموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود و این افراد نسبت به تذکرات و آموزش های ارائه شده بی توجه بودند.

فکوری ضمن قدردانی از عوامل اجرایی که در این طرح با پلیس همکاری می نمایند گفت: پلیس با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد نمود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را به وسیله تماس تلفنی با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1337

به "پلمب 49 واحد صنفی متخلف در خمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 49 واحد صنفی متخلف در خمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید