شرایط پرونده های تخلفات اقتصادی در وزارت بهداشت

به گزارش ایپتن، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: پرونده های تخلفاتی که تا به امروز در وزارت بهداشت به آنها دست یافته ایم مربوط به گذشته بوده و در 3 تا 4 ماه اخیر هیچ تخلفی مشاهده نشده است.

شرایط پرونده های تخلفات اقتصادی در وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگاران، دکتر علیرضا رحیم نیا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به عزم جزم وزارتخانه در برخورد با هرگونه تخلف در وزارتخانه، اظهار کرد: پرونده های تخلفاتی که تا به امروز در وزارت بهداشت به آنها دست یافته ایم مربوط به گذشته بوده و در 3 تا 4 ماه اخیر هیچ تخلفی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه پرونده های تخلفات اقتصادی وجود دارد که بسیاری از آنها به نتیجه رسیده اند و در مرحله اجرای حکم هستند، گفت: متاسفانه گاهی اوقات هم سوء استفاده هایی از قدرت بعضی افراد در دانشگاه ها که بیشتر در پی گزینش منصوبان خود بودند، دیده شده است که ان شاءالله در این دولت شاهد موارد مشابه نخواهیم بود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رحیم نیا در خاتمه تاکید نمود: در صورتی که موردی از هر نوع تخلفی در وزارت بهداشت دیده گردد حتما با آن برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1950

به "شرایط پرونده های تخلفات اقتصادی در وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرونده های تخلفات اقتصادی در وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید