ناکامی نمایندگان ایران در بخش انفرادی

به گزارش ایپتن، خبرنگاران: نمایندگان سابریست ایران در جام جهانی ایتالیا و در بخش انفرادی از دور رقابت ها حذف شدند.

ناکامی نمایندگان ایران در بخش انفرادی

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا محمد رهبری در جدول 64 نفره برابر حریفی از آلمان قرار گرفت و با شکست برابر این حریف از دور رقابت ها کنار رفت.

محمد رهبری پس از آنکه در مرحله مقدماتی حریفان آمریکایی، اتریشی، ژاپنی و چینی خود را مغلوب کرده بود، در مرحله حذفی برابر نمایندگان لهستان و روسیه صاحب برتری شده بود و به جدول 64 نفره راه یافته بود.

علی پاکدامن نیز که در مرحله مقدماتی مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، ژاپن، انگلستان، اسپانیا و چین را شکست داد ه بود و با کسب این 6 پیروزی بدون باخت به طور مستقیم در جدول 64 نفره قرار گرفته، بود امروز با برتری برابر شمشیرباز آمریکایی به جدول 32 نفره راه یافت.

پاکدامن در جدول 32 نفره با نتیجه 15 بر 10 برابر نماینده آلمان شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

مجتبی عابدینی و محمد فتوحی نیز در جدول 64 نفر برابر حریفانی از کره جنوبی قرار گرفتند و با قبول شکست برابر حریفان خود از درو مسابقات کنار رفتند. هر 2 حریف کره ای عابدینی و فتوحی در نهایت به جمع 4 نفر برتر راه یافتند و مدال برنز این مسابقات را زاان خود کردند.

مجتبی عابدینی پس از شکست دادن شمشیربازان اوکراین، ایتالیا، لهستان و شیلی در مرحله مقدماتی پیروز شده بود نمایندگان گرجستان و آلمان را هم در مرحله دوم و حذفی مسابقات از پیش رو بردارد و محمد فتوحی دیگر نماینده ایران نیز با پیروزی برابر شمشیربازان اسپانیا، ونزوئلا و لهستان در مرحله مقدماتی و شکشت دادن ورزشکاران آمریکا و چین در مرحله حذفی راهی جدول 64 نفره شده بود.

در روز سوم مسابقات شمشیربازی ایتالیا تیم شمشیربازی ایران برابر تیم ملی آمریکا به میدان خواهد رفت.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا از جمعه باحضور 121 شمشیرباز از 25 کشور در شهر پادووای این کشور در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 584

به "ناکامی نمایندگان ایران در بخش انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی نمایندگان ایران در بخش انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید