طرز تهیه پنج اسموتی خنک و دلچسب با میوه های تابستانی

به گزارش ایپتن، اسموتی یکی از دلچسب ترین دسر های تابستانی است که از ترکیب میوه های مختلف حاصل می گردد. این دسر جایگزینی مناسبی برای میلک شیک های پر از چربی و نوشابه های شیرین است و به روش های مختلفی تهیه می گردد.

طرز تهیه پنج اسموتی خنک و دلچسب با میوه های تابستانی

می توان از انواع میوه ها، سبزیجات، آجیل و دانه ها، ادویه ها، مکمل های غذایی، انواع آب میوه و سبزی و شیری کننده های مختلف در تهیه این دسر مجذوب کننده استفاده کرد. امروز قصد داریم طرز تهیه پنج اسموتی خوش طعم و خنک با استفاده از میوه های تابستانی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

اسموتی طالبی و توت فرنگی

مواد لازم (دو نفر):

موز: یک عدد

طالبی: 2 لیوان

توت فرنگی: 20 عدد

شیر: دو قاشق غذاخوری

ماست یونانی: دو قاشق غذاخوری

طرز تهیه: ابتدا پوست موز را جدا نموده و آن را قطعه قطعه کنید. سپس به همراه توت فرنگی ها به مدت یک ساعت درون فریزر قرار دهید. پس از آن طالبی ها را به تکه های کوچک تقسیم کنید و به همراه توت فرنگی، موز، ماست و شیر درون میکسر بریزید. می توانید از میزانی خامه برای تزئین دسر بهره ببرید.

اسموتی موز و هلو

مواد لازم (دونفر):

هلو رسیده: 2 فنجان

شیر: 2 قاشق غذاخوری

موز: دو عدد

عسل: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه: ابتدا موز ها را قطعه قطعه نموده و به مدت یک ساعت درون فریزر قرار دهید. سپس آن ها را به همراه شیر، هلو و عسل درون میکسر ریخته و بخوبی مخلوط کنید. می توانید از میزانی موز و خامه برای تزئین این دسر خنک تابستانی بهره ببرید.

اسموتی هندوانه و توت فرنگی

مواد لازم (دو نفر):

هندوانه: 600 گرم

توت فرنگی: 20 عدد

تخم شربتی: یک قاشق چایخوری

لیموی تازه: یک عدد

عسل: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه: ابتدا پوست و هسته هندوانه را جدا نموده و آن را به قطعات کوچک تقسیم کنید. سپس به همراه توت فرنگی ها به مدت یک ساعت درون فریزر قرار دهید. حال تخم شربتی را با نصف استکان آب مخلوط نموده و به همراه هندوانه و توت فرنگی یخ زده، عسل و آب لیمو درون میکسر بریزید و بخوبی مخلوط کنید. سپس درون لیوان ریخته و نوش جان نمایید.

اسموتی گیلاس

مواد لازم (دو نفر):

گیلاس: دو پیمانه

بستنی وانیلی: یک پیمانه

شیر: نصف پیمانه

طرز تهیه: ابتدا گیلاس ها را بخوبی شسته و هسته های آن ها را جدا کنید. سپس آن ها را درون یک ظرف در بسته ریخته و به مدت یک ساعت درون فریزر قرار دهید. پس از گذشت این مدت گیلاس ها را از فریزر خارج نموده و به همراه شیر و بستنی درون میکسر بریزید. می توانید این اسموتی خوش طعم را با چند تکه گیلاس تزئین کنید.

اسموتی انبه و موز

مواد لازم (دونفر):

موز: دو عدد

بستنی وانیلی: دو اسکوپ

انبه: 200 گرم

آب لیموی تازه: دو قاشق غذاخوری

خامه قنادی: به میزان لازم

طرز تهیه: ابتدا موز و انبه رو خرد نموده و به مدت یک ساعت درون فریزر قرار دهید. سپس آن ها را همراه با آب لیمو و بستنی درون میکسر بریزید و بخوبی ترکیب کنید. می توانید از میزانی خامه قنادی برای تزئین این اسموتی دلچسب بهره ببرید.

منبع: راهنماتو

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2251

به "طرز تهیه پنج اسموتی خنک و دلچسب با میوه های تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پنج اسموتی خنک و دلچسب با میوه های تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید