خبرنگاران اختلافات مقامات بهداشتی آمریکا در بازگشایی مدارس بالا گرفت

به گزارش ایپتن، تهران- خبرنگاران- اختلاف نظر در میان مقامات بهداشتی آمریکا درپی در خواست جو بایدن رئیس جمهوری برای بازگشایی مدارس در این کشور بالا گرفته است.

خبرنگاران اختلافات مقامات بهداشتی آمریکا در بازگشایی مدارس بالا گرفت

به گزارش یکشنبه شب خبرنگاران، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در روز نخست ورود به کاخ سفید دست به ایجاد تغییر در ساختار هماهنگی دولت فدرال درباره کووید19 زد.

او در فرمان اجرایی خود خواهان افزایش واکسن ها، توزیع ماسک و دستکش، گسترش ظرفیت آزمایش، بازگشایی مدارس و موارد دیگر در سراسر دولت شد.

از جمله موضوعاتی که به تازگی میان مقامات بهداشتی آمریکا با توجه به افزایش شیوع مجدد کرونا مطرح شده است، درخواست بایدن برای بازگشایی مدارس است.

دکتر آنتونی فائوچی برجسته ترین متخصص بیماری های عفونی آمریکا در گفت و گو با شبکه ای بی سی نیوز گفت: برای بازگشایی ایمن مدارس نیازمند است که ابتدا طرح های حمایتی دولت به تصویب برسد.

وی افزود: من فکر می کنم که مدارس واقعاً به منابع بیشتری نیاز دارند و به همین دلیل است که ما باید ابتدا طرح امداد ملی مورد تصویب قرار بگیرد.

فائوچی گفت: بدیهی است که شرایط کنونی مناسب نیست، اما بازگشت بچه ها به ایمن ترین شکل ممکن به مدرسه بسیار مهم است.

وی تاکید کرد که بازگشایی مدارس باید در کنار ایمنی بچه ها و معلمان باشد.

اصرار فائوچی بر واکسیناسیون معلمان در حالی مطرح می شود که راشل والنسکی مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اعلام کرده که بدون واکسیناسیون معلمان مدارس می تواند باز شوند.

والنسکی در مصاحبه با شبکه سی ان ان تاکید کرد که او اعتقاد ندارد همه معلمان قبل از بازگشت به کلاسها نیاز دارند تا با واکسن کووید 19 واکسیناسیون شوند.

به گزارش سی ان ان، سخنان والنسکی در حالی مطرح می شود که حدود 25 درصد معلمان آمریکا سالمند هستند و یا بیماری های مختلف دارند که بازگشایی مدارس بدون واکسیناسیون تهدیدی برای سلامت آنان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1475

به "خبرنگاران اختلافات مقامات بهداشتی آمریکا در بازگشایی مدارس بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختلافات مقامات بهداشتی آمریکا در بازگشایی مدارس بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید