مقصر اصلی شیوع کرونا؟

به گزارش ایپتن، خبرنگاران : نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که مردم آمریکا به جای نقش کشورهای خارجی، دولت ترامپ را مقصر اصلی شیوع ویروس کرونا در ایالت متحده می دانند.

مقصر اصلی شیوع کرونا؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: در نظر سنجی مشترک اجرا شده میان دانشگاه شیکاگو و خبرگزاری آسوشیتدپرس، 56 درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که مسئول اصلی اوضاع کنونی شیوع ویروس کرونا در آمریکا دولت است.

نظرسنجی مشترک دانشگاه شیکاگو و خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش از اعلام رسمی ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا تهیه شد.

در نظر سنجی اجرا شده 47 درصد از شرکت کنندگان نیز دیگر کشورها را مقصر شرایط کنونی کرونا آمریکا خواندند و 39 درصد نیز شرایط در کشور را به اقدامات سازمان دنیای بهداشت مرتبط دانستند.

آستین رایت رییس دانشگاه شیکاگو در خصوص نظر سنجی اجرا شده گفت: نتایج نشان دهنده عدم اعتماد عمومی در نحوه مدیریت دولت است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون هفت میلیون و 637 هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و بیش از 214 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان آمریکا نیز چهار میلیون و 849 هزار نفر گزارش شده است.

مردم آمریکا در حالی با فرایند افزایشی شیوع ویروس کرونا در کشور روبرو هستند که ترامگ از روز اول این بیماری را دسته کم گرفت و تدابیر بهداشتی قوی برای مهار و کنترل این ویروس مرگبار که تا کنون جان بیش از یک میلیون نفر را در سراسر دنیا گرفته انجام نداد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1231

به "مقصر اصلی شیوع کرونا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصر اصلی شیوع کرونا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید