تیم کشتی صبای قم برابر قهرمان چین شکست خورد

به گزارش ایپتن، خبرنگاران: تیم کشتی صبای قم در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی کشتی فرنگی، برابر قهرمان چین شکست خورد تا سرنوشت صعود این تیم به مبارزه سوم کشیده گردد.

تیم کشتی صبای قم برابر قهرمان چین شکست خورد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، نخستین دوره مسابقات کشتی باشگاه های دنیا در بخش کشتی فرنگی امروز شروع شد و تیم کشتی فرنگی صبای قم پس از پیروزی بر نماینده مجارستان، برابر قهرمان کشتی چین بازنده شد.

در این مسابقات که با شرکت 4 تیم از کشورمان و 12 تیم خارجی برگزار می گردد، تیم صبای قم نیز در دومین دیدار خود با حساب 7 بر یک و با امتیاز 22 بر 8 برابر تیم اتحاد کشتی چین شکست خورد.

در این کشتی، در وزن 59 کیلوگرم حمید زارع از صبای قم با نتیجه 7 بر یک برابر وی لی از چین به پیروزی رسید و در دسته 66 کیلوگرم، ابوذر نور زاده از صبای قم 3 بر صفر برابر گائو کوآن ژانگ از چین شکست خورد.

در دسته71 کیلوگرم عباس محب تاش، فرنگی کار صبا با نتیجه 7 بر صفر مقابل پان ژنگ از چین شکست خورد و در وزن 75 کیلوگرم مهدی ابراهیمی فرنگی کار قمی برابر جونجی نا از چین مبارزه را واگذار کرد.

در وزن 80 کیلوگرم علی زینتی رفاه کشتی گیر قمی با نتیجه 3 بر صفر برابر آیشا آیشان از چین بازنده شد و در دسته 85 کیلوگرم سامان عزیزی با حساب 3 بر یک برابر فی پینگ از چین شکست خورد.

در دسته 98 کیلوگرم علی علیاری از صبای قم 4 بر 2 در مبارزه با دی ژیائو از چین کشتی را واگذار کرد و در دسته 130 کیلوگرم عباس نوری از صبا برابر کیانگ منگ از چین بازنده شد.

تیم صبای قم نیز در نخستین دیدار خود با حساب 6 بر 2 و با امتیاز 20 بر 7 از سد تیم فرنج ماروش مجارستان عبور کرد و در سومین مسابقه خود را گمرک اسپورت آذربایجان مسابقه می دهد.

تیم کشتی صبای قم در گروه نخست این رقابت ها با تیم های گمرک اسپورت آذربایجان، اتحادیه کشتی چین و فرنچ ماروش مجارستان همگروه است در حالی که صبا با نایب قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 565

به "تیم کشتی صبای قم برابر قهرمان چین شکست خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کشتی صبای قم برابر قهرمان چین شکست خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید