تزریق سوم واکسن کرونا به افراد بالای 50 سال

به گزارش ایپتن، به هر فرد بالای 50 سال در انگلیس، سومین تزریق واکسیناسیون ویروس کرونا در پاییز ارائه می گردد.

تزریق سوم واکسن کرونا به افراد بالای 50 سال

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از دیلی میل، براساس تصمیم جدید دولت انگلیس، قبل از شروع زمستان افراد بالای 50 سال به ویژه آنهایی که بیماری زمینه ای دارند تزریق سوم واکسن کرونا را دریافت می نمایند.

در عین حال این افراد، با شروع پاییز واکسن آنفلوانزا را دریافت می نمایند؛ در حال حاضر تزریق دوم واکسن کرونا در انگلیس در حال اجرا است.

کریس ویتی، مدیر ارشد پزشکی انگلیس می گوید: هر کسی که بیش از 50 سال در انگلیس داشته باشد، در پاییز سومین دز از واکسیناسیون کووید 19 را به منظور کوشش برای از بین بردن تهدیدات ناشی از عفونت به طور کامل تا کریسمس دریافت می نماید.

در حال حاضر بعضی از واکسن های تأیید شده به طور خاص برای مقابله با انواع جدید ویروس کرونا اصلاح شده اند تا از اثربخشی آنها اطمینان کسب گردد.

یافته های اولیه آزمایشات، امیدواری هایی را در دولت ایجاد نموده است که اطلاح واکسن ها می توانند تهدیدهای موجود و جدید را باطل نمایند.

همچنین اعتقاد بر این است که فقط افراد با ریسک بالاتر مانند افراد بالای 50 سال و افرادی که دارای شرایط سلامتی زمینه ای هستند، احتیاج به تزریق سوم دارند؛ یک روش احتمالی برای تزریق در کنار تزریق سالانه آنفولانزا، با تزریقات جداگانه در هر بازو صورت می گیرد.

براساس داده های موجود، بیش از 34.6 میلیون نفر در انگلیس اولین دز از واکسن کووید 19 را دریافت نموده اند؛ انگلیس، با 67 میلیون نفر جمعیت، برای بیش از 510 میلیون دز از هشت واکسن مختلف معامله نموده است که بعضی از آنها هنوز در دست فراوری هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1620

به "تزریق سوم واکسن کرونا به افراد بالای 50 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق سوم واکسن کرونا به افراد بالای 50 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید