ترامپ: رای دیوان عالی درباره آرای پستی پنسیلوانیا موجب بروز خشونت می شود

به گزارش ایپتن، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه مدعی شده است که رای دیوان عالی درباره آرا پستی پنسیلوانیا موجب بروز خشونت خواهد شد.

ترامپ: رای دیوان عالی درباره آرای پستی پنسیلوانیا موجب بروز خشونت می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: رای دیوان عالی که به ایالت پنسیلوانیا اجازه می دهد تا آرا غیابی و پستی را تا 3 روز پس از روز رای گیری قبول کند، موجب بروز خشونت خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، توئیت ترامپ تازه ترین تلاش وی برای زیر سئوال بردن مشروعیت آرا پستی به شمار می رود. این در حالی است رای گیری پستی دهه هاست که در ایالت های مختلف انجام می شود.

ترامپ افزود: تصمیم دیوان عالی درباره رای گیری در پنسیلوانیا بسیار خطرناک است. این رای دیوان عالی اجازه تقلب گسترده را خواهد داد و به کل سیستم قانونی ما لطمه وارد خواهد کرد. این رای همچنین موجب بروز خشونت در خیابان ها خواهد شد. کاری باید انجام داد.

توئیتر نیز به این پست ترامپ برچسبی زده و هشدار داده است که این پیام حاوی اطلاعات گمراه کننده ای درباره انتخابات یا فرایند مدنی است.

ترامپ چند دقیقه بعد در ویسکانسین گفت: امیدوارم دیوان عالی هوشیاری لازم را برای تغییر این تصمیم داشته باشد.

قضات دیوان عالی آمریکا هفته گذشته با درخواست جمهوریخواستار برای لغو حکم دیوان عالی پنسیلوانیا مخالفت کردند. جمهوریخواستار خواستار مخالفت دیوان عالی با تمدید زمان رای گیری پستی در این ایالت شده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1286

به "ترامپ: رای دیوان عالی درباره آرای پستی پنسیلوانیا موجب بروز خشونت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: رای دیوان عالی درباره آرای پستی پنسیلوانیا موجب بروز خشونت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید