آنالیز مشکل بیکاری درکهگیلویه وبویراحمد دردیدار استاندار باوزیرکار

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با علی ربیعی وزیر تعاون کرد ملاقات و مسائل و مسائل مربوط به حوزه های ذیربط را در این وزارتخانه بیان کرد.

آنالیز مشکل بیکاری درکهگیلویه وبویراحمد دردیدار استاندار باوزیرکار

این ملاقات با هدف پیگیری و جذب سرمایه شرکت ها و نهادهای وابسته به دولت از جمله بنیاد برکت و موسسات وابسته و بانک های عامل، بیمه های اجتماعی و بهره گیری از برنامه ها و سیاست های رفاهی دولت صورت گرفت.

در این نشست همچنین موانع، مسائل و شرایط تعاونی ها، طرح ها و بنگاه های مالی کوچک و بزرگ، نهادهای مدنی و تشکل های خصوصی، موضوع اشتغال و بیکاری، شرایط تسهیلات و تامین منابع بانکی، مسائل و موضوعات مربوط به تامین اجتماعی و پیگیری تفاهم نامه های منعقد شده مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

استفاده از حمایت ها وظرفیت های مادی و معنوی این وزارتخانه، انعکاس مسائل حوزه های مرتبط و نیازمندی های دستگاه های اجرائی در جامعه هدف به این وزارتخانه از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

در این ملاقات موضوعات تکمیل مجتمع استادیوم کارگران، مشارکت شرکت شستا در بخش های مختلف نفت و گاز، کشاورزی و گردشگری، تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات به وسیله صندوق کارآفرین امید، پرداخت تسهیلات از سوی بانک رفاه و بانک توسعه تعاون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد.

اعلام آمادگی همکاری با شرکت های این بنیاد برای احداث هتل گردشگری و مکان های اقامتی سیاحتی، پیگیری بیمه کارگران ساختمانی، طرح سبد کالا، توسعه مشاغل خرد و صنایع دستی از دیگر موضوعات مطرح و خواسته شده از این وزارتخانه بود.

همچنین در این نشست ظرفیت ها و مزیت های استان در بخش های مختلف که قابلیت بیشتری برای جذب سرمایه گذاری و مشارکت شرکت های وابسته به این وزارتخانه را دارد، بیان شد.

در این ملاقاتمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 788

به "آنالیز مشکل بیکاری درکهگیلویه وبویراحمد دردیدار استاندار باوزیرکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مشکل بیکاری درکهگیلویه وبویراحمد دردیدار استاندار باوزیرکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید