بازدید معاون استاندار تهران از کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی در قرچک

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/تهران فرماندار قرچک گفت: کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی با فراوری آزمایشی روزانه 150 جفت کفش مردانه شروع بکار نموده است.

بازدید معاون استاندار تهران از کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی در قرچک

بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: قرچک به دلیل نزدیکی به تهران و دسترسی به بازار برای فراوریکنندگان منطقه ای بکر محسوب می گردد ؛ طی سال های اخیر در شهرک صنعتی و نقاط مختلف روستایی کارگاه ها و کارخانجات متعدد فعالیت خود را شروع نموده اند که به رونق کسب و کار و فعالیت های مالی یاری شایانی نموده است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: امروز معاون استاندار تهران از دو کارخانه فراوری محصولات چرمی بازدید کرد که یک مورد آن کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی است که محصولات آن دارای کیفیت بالایی هستند.

وی بیان کرد: این کارخانه حدود شش ماه است فعالیت خود را شروع نموده و هر هفته به میزان حجم فراوری آن افزوده می گردد ؛ در حال حاضر 20 نیرو در این کارخانه فعالیت دارند و به زودی و تا سرانجام سال 40 نیروی متخصص و ماهر دیگر نیز جذب خواهند شد و بناست ظرفیت فراوری نیز چندین برابر گردد و بطور حتم به عرصه رقابت با کفش های خاص فراوری داخل کشور می پیوندد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1688

به "بازدید معاون استاندار تهران از کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی در قرچک" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید معاون استاندار تهران از کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی در قرچک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون استاندار تهران از کارخانه فراوری کفش تمام چرم ایرانی در قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید