56 درصد جمعیت خوانسار واکسینه شده اند

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/اصفهان فرماندار خوانسار گفت: به علت اینکه بیشتر جمعیت خوانسار را سالمندان تشکیل می دهند درصد واکسیناسیون شهرستان بالا است و در کل 56 درصد جمعیت هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

56 درصد جمعیت خوانسار واکسینه شده اند

محمود مسلم زاده در گفت و گو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط کرونا در شهرستان خوانسار، اظهار کرد: با اقدامات تامینی که انجام دادیم شرایط رنگبندی شهرستان از نارنجی به زرد تغییر پیدا کرد که با توجه به رعایت نسبتا خوب پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم پیش بینی می کنیم که رنگبندی شهرستان در روزهای آینده آبی گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن گردو چینی از باغات خوانسار و آمدن صاحبان بعضی باغات از تهران به این شهرستان باید تدابیری بیندیشیم که پروتکل های بهداشتی در این باره رعایت گردد. البته کارگران گردو چین هم از استان های مرزی به خوانسار می آیند که این افراد نیز مورد غربالگری و تست قرار گرفته اند و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار خوانسار توضیح داد: فرایند مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در خوانسار کاهشی شده است. هم اکنون بیش از 70 درصد دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهرستان رعایت می گردد.

مسلم زاده ادامه داد: هم اکنون ممنوعیت تردد به خوانسار را نداریم، اما در کل محل تردد خودروهای عبوری هستیم که به استان ها یا شهرهای دیگر سفر می نمایند. خوانسار کمربندی ندارد و کامیون ها هم مجبور به تردد از وسط شهر هستند که سعی می کنیم کنار گذر این شهر به زودی به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه از نظر واکسیناسیون جزء چهار شهرستان اول استان هستیم، گفت: به علت اینکه بیشتر جمعیت خوانسار را سالمندان تشکیل می دهند درصد واکسیناسیون شهرستان بالا است، به طوری که هم اکنون 74.93 درصد جمعیت خوانسار دوز اول و 56 درصد هم هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

فرماندار خوانسار گفت: در حال حاضر 10 نفر در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند. امیدواریم با مدیریت بهتر از نظر بازگشایی مدارس هم در شرایط بهتری قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1850

به "56 درصد جمعیت خوانسار واکسینه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "56 درصد جمعیت خوانسار واکسینه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید