گزارش بازی پیروزی 2 گله استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست

به گزارش ایپتن، استقلال با نتیجه 2 بر صفر ملوان را در نیمه نخست شکست داد.

گزارش بازی پیروزی 2 گله استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست

به گزارش ایسنا، استقلال و ملوان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این ملاقات با پیروزی 2 بر صفر استقلال به خاتمه رسید.

استقلال 2 - ملوان صفر

گل ها: پدرام قاضی پور (گل به خودی) در دقیقه 36 و محمد محبی در دقیقه 43 برای استقلال

کارت زرد: علیرضا خوش کفا (ملوان، دقیقه 13)، رافائل سیلوا (استقلال، دقیقه 33)

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر، مسعود زائر کاظمین، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی،پدرام قاضی پور، مهران احمدی و مهدی مومنی.

لحظات حساس بازی

دقیقه 12: ارسال مجید عیدی از جناح راست به گوشه دیگر محوطه جریمه استقلال رفت که شوت چکشی بازیکن ملوان پس از برخورد به رافائل سیلوا و عبور از علیرضا رضایی در آستانه ورود به دروازه بود که در آخرین لحظه روزبه چشمی توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

دقیقه 13: ارسلان مطهری روی پاس در عمق عالی کوین یامگا از پشت مدافعان ملوان فرار کرد اما درست، زمانی که مطهری قصد داشت با ایمان صادقی تک به تک گردد، خوش کفا روی مهاجم استقلال مرتکب خطا شد تا مانع تکمیل این موقعیت خطرناک گردد.

دقیقه 18: شوت ایستگاهی و زمینی سعید مهری به زاویه مخالف دروازه ملوان با اختلاف کمی و به شکل خطرناک از کنار دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت.

دقیقه 36 (گل اول استقلال): مهدی قایدی از جناح چپ روی پاس جعفر سلمانی فرار کرد و پس از ورود به محوطه جریمه ملوان، پاس بیرون پا برای ارسلان مطهری فرستاد اما پدرام قاضی پور، بازیکن ملوان که تعادلش را از دست داده بود، قبل از مهاجم استقلال به توپ رسید و دروازه خودی را به اشتباه باز کرد.

دقیقه 42: شوت محمد محبی از گوشه محوطه جریمه ملوان به وسیله ایمان صادقی مهار شد.

دقیقه 43 (گل دوم استقلال): فرار سعید مهری از جناح چپ با پاس زمینی او به جناح دیگر محوطه جریمه ملوان برای محمد محبی همراه شد و او با شوت بیرون پا دروازه ملوان را باز کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2192

به "گزارش بازی پیروزی 2 گله استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش بازی پیروزی 2 گله استقلال مقابل ملوان در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید