ساکت الهامی مورد حمایت ما برای سرمربیگری در استقلال است ، مگر قحط الرجال است که این مربی گزینه جانشینی ساپینتو شده!

به گزارش ایپتن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره گزینه های داخلی نیمکت آبی پوشان توضیح داد: به نظر من جواد نکونام اگر مسئله ای نداشته باشد و ساکت الهامی برترین گزینه ها برای نیمکت فصل آینده استقلال هستند.

ساکت الهامی مورد حمایت ما برای سرمربیگری در استقلال است ، مگر قحط الرجال است که این مربی گزینه جانشینی ساپینتو شده!

به گزارش خبرنگاران مهدی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با مقدار، در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال گفت: در این مدت گزینه های داخلی و خارجی زیادی به استقلال لینک شدند، اما آنطور که تعیین است خبری از انتخاب سرمربی خارجی نخواهد بود و همانطور که سرپرست باشگاه اعلام نموده، مربی فصل آینده قطعاً ایرانی است.

وی ادامه داد: از طرفی در حال حاضر مربی خوب خارجی هزینه زیادی دارد و تا بخواهد به شناخت از تیم برسد هفته های ابتدایی که امتیاز جمع کردن اهمیت زیادی دارد را از دست می دهد که همین امر باعث می گردد در خاتمه فصل قهرمانی را هم از دست بدهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره گزینه های داخلی نیمکت آبی پوشان توضیح داد: به نظر من جواد نکونام اگر مسئله ای نداشته باشد و ساکت الهامی برترین گزینه ها برای نیمکت فصل آینده استقلال هستند. البته ما به عنوان پیشکسوت این تیم هر سرمربی روی نیمکت فصل آینده استقلال بنشیند حمایت خواهیم کرد چون موفقیت تیم و شادی طرفداران از هر چیزی مهمتر است.

فنونی زاده درباره مطرح شدن اسامی مانند ربیعی برای راهنمایی استقلال گفت: اینکه ربیعی مربی خوبی است و در مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته، شکی نیست، اما مگر قحط الرجال شده است که این سرمربی که سابقه ای هم در باشگاه استقلال نداشته است جز گزینه های نیمکت استقلال باشد؟ بعید می دانم که طرفداران هم موافق چنین گزینه هایی باشند. مدیریت باشگاه باید حواسش را جمع کند و اجازه ندهد حتی چنین اسامی پیرامون باشگاه بزرگ استقلال مطرح گردد.

وی در خاتمه اعلام نمود: ساکت الهامی دو قهرمانی جام حذفی دارد و نکونام هم عملکرد خوبی در فولاد داشت، هر دو گزینه مورد حمایت ما هستند و امیدواریم برترین تصمیم برای نیمکت استقلال گرفته گردد. طرفداران هنوز هم بابت اتفاقات و ناکامی های فصل قبل دلخور هستند و مدیران باشگاه باید با برترین انتخاب گامی برای دلخوشی طرفداران بردارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2249

به "ساکت الهامی مورد حمایت ما برای سرمربیگری در استقلال است ، مگر قحط الرجال است که این مربی گزینه جانشینی ساپینتو شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی مورد حمایت ما برای سرمربیگری در استقلال است ، مگر قحط الرجال است که این مربی گزینه جانشینی ساپینتو شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید