افشاگری نفتی ها: دو بازیکن با قرارداد 40 برابری به استقلال رفتند!

به گزارش ایپتن، عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تنها تیمی است که بودجه را خود مجموعه مدیریتی باشگاه تأمین می نماید و بودجه محدودی نسبت به بعضی تیم های صنعتی داریم.

افشاگری نفتی ها: دو بازیکن با قرارداد 40 برابری به استقلال رفتند!

روح الله محمدی عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره صحبت های سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر مبنی بر نا ایمن بودن و عدم آمادگی استادیوم تختی برای میزبانی از ملاقات های این تیم در آبادان گفت: استادیوم تختی دارای استاندارد برای برگزاری لیگ بود، اما بعد از اتفاق تلخ متروپل، حساسیت هایی روی اماکن مخلتف وجود داشت و آنالیز هایی به وسیله پالایشگاه آبادان صورت گرفت و ایراداتی گرفته شد. به هر حال سن این استادیوم بالا است، اما ایمنی های لازم در این سال ها اجرا شده و تمهیداتی اجرا شده است. امیدوار هستیم با توجه به فرایندی که شروع شده است قبل از شروع لیگ برتر میزبان طرفداران باشیم.

او ادامه داد: در صورتیکه در هفته های اول نتوانیم میزبانی را عهده دار شویم هم می خواهیم بازی هایمان در آبادان باشد. اگر نتوانیم در آبادان میزبانی کنیم چاره ای جز حضور در اهواز نداریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان در مورد دلایل جدایی علیرضا منصوریان و انتخاب رضا پرکاس گفت: با آقای منصوریان تا روز های آخر که بیانیه صادر کرد، مذاکرات ادامه داشت و دوست داشتیم این فصل در کنار او باشیم، اما بنا به تصمیم خودش عذرخواهی کرد که دیگر در آبادان نباشد. بر اساس نظرات ابراهیم قاسمپور به عنوان عضو کمیته فنی و بعلاوه هیأت مدیره، تصمیم به انتخاب آقای پرکاس گرفته شد تا امور فنی را بر عهده بگیرند.

محمدی درباره شرایط اقتصادی باشگاه و منع آن ها از ولخرجی مطرح کرد: بر اساس قوانین برنامه پنج ساله پنجم و پس از آن پنج ساله ششم، یاری دولت به ورزش ممنوع شد، اما بعضی تیم ها که صنعتی هستند، به جز عایدی های مشروع فوتبال، یک سری هزینه های زیادی در فوتبال می نمایند و همواره هم شاکی هستند.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت در ادامه بیان نمود: صنعت نفت تنها تیمی است که بودجه را خود مجموعه مدیریتی باشگاه تأمین می نماید و بودجه محدودی نسبت به بعضی تیم های صنعتی داریم. 50 تا 60 میلیارد برآورد بودجه بستیم که در کوشش برای تأمین آن هستیم. رفتار جوانمردانه اقتصادی که باید در فوتبال رعایت گردد، اصلاً در لیگ برتر نمی بینیم.

او درباره محمدی گفت: مدیرعامل یا یک عضو هیئت مدیره باشگاه صنعتی، به هیئت مدیره آن شرکت صنعتی می فرایند و ابتدای سال 300 تا 600 میلیارد بودجه مصوب می نمایند که بخشی از آن را ابتدا می گیرند و باقی آن یک دهم تا یک دوازدهم را سالیانه دریافت می نمایند. بودجه ما در باشگاه صنعت نفت محدود است و باید با وسواس بیشتری هزینه کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت راجع به پیشنهادات سایر باشگاه ها برای جذب بازیکنان جوان فصل گذشته این تیم توضیح داد: زواره ای و حامدی فر که به استقلال رفتند، در صنعت نفت رشد نموده و بازیکنان مثمر ثمری بوده اند. آن ها با رقمی حدود 30 تا 40 برابر قراردادی که با ما داشتند، به استقلال رفتند. بازیکنی از سال گذشته داشتیم که دو برابر سقف قراردادی که برای تیم در نظر گرفتیم، برای ماندن پیشنهاد داد.

محمدی درباره فرایند جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه صنعت نفت گفت: با توجه به سقف تعهدات و محدودیت بودجه، آن را به سرمربی تیم سپردیم. از پرکاس تشکر می کنم که شرایط بودجه ای باشگاه را در نظر گرفت. او سه بازیکن را در نظر گرفته که تشریفات حضور آن ها در ایران در حال طی شدن است و از میان آنها، یک یا دو بازیکن با ظرفیت به خدمت می گیریم.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2099

به "افشاگری نفتی ها: دو بازیکن با قرارداد 40 برابری به استقلال رفتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری نفتی ها: دو بازیکن با قرارداد 40 برابری به استقلال رفتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید