وزیر دفاع روسیه: فعالیت های نظامی ما طبق برنامه پیش می رود

به گزارش ایپتن، وزیر دفاع روسیه گفت که فعالیت های نظامی کشورش طبق برنامه پیش می رود و شیوع کرونا بر فعالیت های نظامی روزانه نیروهای روسیه تاثیر نخواهد گذاشت.

وزیر دفاع روسیه: فعالیت های نظامی ما طبق برنامه پیش می رود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزیر دفاع روسیه تاکید نمود که بحران شیوع ویروس کرونا نباید بر فعالیت های روزانه نیروهای روسیه از جمله اقدامات آموزشی آنها تاثیر گذارد.

سرگئی شویگو طی نشستی با مقامات وزارت دفاع روسیه گفت: این ویروس و این بیماری همه گیر نباید تأثیر منفی بر کار، آموزش و آمادگی و آموزش نیروها در کنار مشارکت احتمالی آنها در مواجهه با بحران کرونا داشته باشد. در حال حاضر صحبت در خصوص نیروها و گروه هایی است که برای استفاده در نهادهای بخش نظامی و فنی تشکیل شده اند که امکان مشارکت آنها در کارهای شهری به درخواست استانداران منطقه و شهرداران شهرها ممکن است.

به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه، وزیر دفاع روسیه گفت: فعالیت های روزانه و حیاتی نیروهای ما طبق برنامه ادامه دارد و تمرین ها و فعالیت های میدانی آنها طبق برنامه اجرا می گردد و از همین رو بیش از 80 درصد ظرفیت های میادین آموزشی هم به کار گرفته شده است.

وزیر دفاع روسیه همچنین از ایجاد ذخیره 10 هزار پرسنل نظامی و 3.5 هزار واحد تجهیزات در نیروهای مسلح روسیه برای یاری به مناطق روسیه در مقابله با ویروس کورونا اطلاع داد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 979

به "وزیر دفاع روسیه: فعالیت های نظامی ما طبق برنامه پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع روسیه: فعالیت های نظامی ما طبق برنامه پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید