هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی سبب تقویت انتخاباتی سالم می گردد.

به گزارش ایپتن، خبرگزاری خبرنگاران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی برای ایجاد انتخاباتی سالم و با امنیت کامل تقویت می گردد.

هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی سبب تقویت انتخاباتی سالم می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار گردید با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات گفت: مشارکت بالا در انتخابات جلوه ای از اتحاد ملی است و همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیش از پیش کوشش نمایند.

وی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات در استان تهران اضافه کرد: تامین امنیت انتخابات کاری مهم است که مورد توجه جدی می باشد و هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی برای ایجاد انتخاباتی سالم و با امنیت کامل تقویت می گردد.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با بیان اینکه همه کوشش ها باید به منظور حضور حداکثری مردم توام با امنیت و سلامت صورت گیرد مطرح نمود: آنالیز شرایط انتخابات قبل در دستورکار قرار گرفته است تا با جمع بندی و احصا نقاط ضعف، زمینه برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم گردد.

گودرزی گفت: امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است بر همین اساس از مدت ها قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری انتخابات در 28 خردادماه اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1599

به "هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی سبب تقویت انتخاباتی سالم می گردد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی سبب تقویت انتخاباتی سالم می گردد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید