نمایش بی همه چیز در قم به روی صحنه رفت

به گزارش ایپتن، نمایش بی همه چیز تا 9 بهمن ماه سال جاری در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر شهر به روی صحنه می رود.

نمایش بی همه چیز در قم به روی صحنه رفت

خبرنگاران قم - نمایش بی همه چیز که در بیست و دومین جشنواره تئاتر استان قم جزو نمایش های منتخب بوده است؛ تا 9 بهمن ماه سال جاری در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر شهر به روی صحنه می رود.

نمایش مذکور هر شب ساعت 19 به وسیله هنرمندان استان قم اجرا می گردد که محمد کدخدازاده کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده دارد؛ احمد شریفی فرد (مشاور کارگردان)، امین زارعی (مدیر فراوری و دستیار کارگردان)، روح الله بهشتی (تهیه نماینده)، فاطیما رمضانی مقدم و محمد کدخدازاده (بازیگران) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

در نمایش بی همه چیز، قصه 2 خانواده در روز های نخست آغاز جنگ تحمیلی به وسیله رژیم بعثی صدام بازگو می گردد که هر کدام از آنان دغدغه هایی دارند.

این نمایش با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و انجمن هنر های نمایشی استان قم اجرا می گردد.

علاقه مندان می توانند برای تماشا نمایش بی همه چیز و خرید بلیت به صورت حضوری، پیش از اجرای نمایش به تالار فرهنگ و هنر شهر واقع در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، جنب میدان شهید نواب صفوی مراجعه و یا به وسیله تارنمای بیلیتاما http://bilitama.com نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند.

کارگردان نمایش بی همه چیز گفت: این نمایش در بیست و دومین جشنواره تئاتر استان قم توانست در بخش های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری زن و بازیگری مرد جایزه دریافت کند.

محمد کدخدازاده گفت: گمان می کنم که نخستین فردی باشم که توانسته ام به صورت همزمان در یک جشنواره؛ در سه بخش کارگردانی، نویسندگی و بازیگری جایزه کسب کنم.

ح

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2015

به "نمایش بی همه چیز در قم به روی صحنه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش بی همه چیز در قم به روی صحنه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید