پالرمو سیسیلی شهر معمارهای فاخر

به گزارش ایپتن، پالرمو شهری واقع در جزایر ایتالیا و مرکز دو استان پالرمو و منطقه مستقل سیسیل است. پالرمو به خاطر تاریخ، معماری، فرهنگ و هنر آشپزی که نقش مهمی را در طول حیاتش ایفا نموده است، مشهور است. این نقطه آغاز سفر به قلمرو خلیج پالرمو است که از هر سو با درختان لیمو و نارنج در دشت کونکا دورو محصور شده است. پالرمو شهر بسیار زیبایی برای بازدید است بخصوص گنبدهای سبک عربی، ساختمان­ های مرمرین رنگارنگ، محله کالسا و بازار رنگارنگ و پر جنب و جوش ووچیریا همچون پوشش سرسبز آن بخصوص در ویلا جولیا، باغ­های گریبالدی و پارکو دلا فاووریتا. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

پالرمو سیسیلی شهر معمارهای فاخر

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

آثار باستانی و مراکز تاریخی در پالرمو گواه گذشته درخشان آن است. آثاری چون پالازو دی نورمنی با کلیسای کوچک پلاتینا که با موزاییک­ های قدیمی­ پوشیده شده است. 5 گنبد قرمز رنگ تکیه­ گاه کلیسای سن جیووانی دگلو ارمیتی است، کلیسای جامع دارای آثار هنری باشکوهی است که یکی از قابل توجه­ ترین آنها مقبره­ های شاهنشاهی و سلطنتی است. اگر می­ خواهید فضاهای داخلی و و گچ­بری­ های فوق العاده را ببینید، حتما از سانتا زیتا، کلیسای سن دومینیکو و فضاهای روحانی کلیسای مقدس سن دومینیک تماشا کنید. شهر کاندلا ایتالیا

بعضی ساختمان­ های عمومی هم هستند که باید در برنامه سفر خود قرار دهید مانند سازه ­­های با شکوه عرب-نورمن: استری، پلازو چرومونت یک نمونه عالی از معماری سیسیلی در دهه 1300، تئاتر نئوکلاسیک ماسیمو، و زیسا. شما بعلاوه باید باقریه را ببینید شهر کوچکی که با پوشش گیاهان غنی احاطه شده است. این شهر بعلاوه برای قرار گرفتن دو ویلای باشکوه قرن هجدهمی، ویلای زیبای پالاگونیا و ویلای والگورنرا در آن مشهور است. محل موزه گاتوسو ویلا کاتولیکا هم برای آثار هنری شگفت­ انگیز آن که به وسیله هنرمندان معاصر خلق شده است، معروف است.

سواحل پرهزینه پالرمو کارهای زیادی را برای انجام دادن به شما پیشنهاد می­کند. به یاری فضاهای سنگی و سواحل شگفت­ انگیزی که آن را به مکان مناسبی برای افرادی تبدیل می نماید که در پی ماجراجویی هستند یا فقط می­ خواهند زمانی را کنار ساحل سپری نمایند. اینجا جایی است که شما می ­­توانید در تعداد زیادی از فعالیت­ های آبی بعلاوه قایقرانی شرکت کنید. ذخایر طبیعی و حوزه ­های حفاظت شده مسیرهای خوبی برای پیاده ­روی هستند.شما می توانید پیاده روی در ارتفاعات مدونی را هم امتحان کنید. آبگرم اسکافانی باگنی و چشمه­ های ترمینی مکان­ های مناسبی برای درمان بیماری­ ها، زیبایی و تجدید قوا هستند. تقویم محلی به وسیله رویدادهای جالبی همانند تظاهرات داخلی سیسیل تارگا فلوریو یا جشن سانتا روزینا در جولای در پالرمو ، متمایز شده است.

بعلاوه نمایشگاه ­های غذایی بی­شماری که محلی ­ها از آن به اسم ساگر یاد می ­نمایند و مجموعه گسترده ای از جشنواره­ ها است که به محصولات گنگی اختصاص داده شده است که به منظور حفظ آداب و رسوم گذشته دهقانان ایتالیایی­ برگزار می ­گردد و به ساقه گندم اختصاص داده می­ گردد. جشن­ های عید پاک اینجا خیلی به مراسم هفته مقدس شبیه است. اینجا از سنت­ های اورتودکس یونان را در مراسم­ هایشان پیروی می نمایند و این مراسم در پریزا و موندلا برگزار می­ گردد. هر کدام از برنامه­ ها روایت تمثیلی از بهار و زمستان و بین نور و تاریکی است.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1752

به "پالرمو سیسیلی شهر معمارهای فاخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالرمو سیسیلی شهر معمارهای فاخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید