ما با طبیعتیم از اراضی عباس آباد شروع شد

به گزارش ایپتن، رالی تور گردشگری خانوادگی تهران -ساری با شعار ما با طبیعتیم از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران شروع شد.

ما با طبیعتیم از اراضی عباس آباد شروع شد

خبرنگاران:؛ رالی تور گردشگری خانوادگی تهران-ساری با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست و بعلاوه معرفی مسیرهای تازه گردشگری در ایران، از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران به مقصد ساری شروع شد.

رالی تور گردشگری تهران- ساری روز آدینه 10 شهریور ماه با معرفی برگزیدگان در منطقه بادله ساری به خاتمه می رسد.

ملاک انتخاب بهترین ها در این برنامه شامل کمترین امتیاز منفی ثبت شده به وسیله داوران مستقر در ایستگاه های کنترل، اندازه رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و محاسبات دقیق به منظور رسیدن به موقع به ایستگاه ها می گردد.

دوره آموزشی این تور با حضور شرکت کنندگان روز چهارشنبه (8 شهریور ماه) در خانه شعر و ادبیات برگزار گردید.

طبق تفاهم نامه منعقد شده بین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، رالی های گردشگری و خانوادگی بسیاری از جمله رالی خودروهای کلاسیک و همگانی و رالی تور گردشگری-خانوادگی بین المللی کمپر و کاروان از اراضی عباس آباد برگزار گردیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2277

به "ما با طبیعتیم از اراضی عباس آباد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما با طبیعتیم از اراضی عباس آباد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید