ماسک چندین شخصیت مختلف دارد و می تواند بی رحم باشد

به گزارش ایپتن، نویسنده بیوگرافی ایلان ماسک، والتر ایزاکسون، می گوید ثروتمندترین فرد دنیا چندین شخصیت مختلف دارد که در شرایط مختلف خودشان را نشان می دهند.

ماسک چندین شخصیت مختلف دارد و می تواند بی رحم باشد

ایزاکسون در مصاحبه ای با نشریه آتلانتیک چنین موضوعی را مطرح نموده است:

چندین شخصیت ایلان ماسک وجود دارد و در زمان هایی او بی رحم می گردد؛ وقتی که حسی حماسی از خودش پیدا می نماید که هم می تواند ترسناک و هم الهام بخش باشد. بعلاوه زمان هایی وجود دارد که او یک مهندس فوق العاده متمرکز است.

به گفته ایزاکسون، یکی از چالش ها در نوشتن بیوگرافی ایلان ماسک، به تصویر کشیدن شخصیت های مختلف او بوده است:

یکی از چالش های هیجان انگیز، به تصویر کشیدن تعداد زیادی ایلان ماسک (شخصیت های مختلف) بود. برخلاف افراد دیگری که زندگی نامه شان را نوشته ام، این شخصیت ها کاملاً واضح و متفاوت هستند.

ایزاکسون: ایلان ماسک حالت های مختلفی از مهندس تا شیطان دارد

به باور ایزاکسون، ورود ایلان ماسک به معامله توییتر یک معضل دردساز بود. بااین حال، فعالیتش در حوزه خودرو های الکتریکی به وسیله تسلا اقدامی واقعاً مفید تلقی می گردد:

ماسک فردی با حالت ها، مود ها و شخصیت های متعدد، از شخصیت مهندس گرفته تا شیطان است. گاهی اوقات می تواند بی پروا و حتی خطرناک باشد. او بعلاوه می تواند کار های بسیار شگفت انگیزی انجام دهد.

ایزاکسون با نوشتن زندگی نامه افراد قدرتمند غریبه نیست و تا به امروز بیوگرافی چندین فرد مهم ازجمله استیو جابز را نوشته است. ایزاکسون قبلاً گفته بود که برای نوشتن زندگی نامه ایلان ماسک، سه سال او را تحت نظر داشته است.

او در مصاحبه ای با CNBC در ماه ژوئیه گفته بود که وقتی به فردی خیلی نزدیک می شوید، او را درک می کنید:

زمانی که به فردی خیلی نزدیک می شوید، همان طور که من چنین کاری را در سه سال گذشته با ایلان ماسک انجام دادم، فرد را درک می کنید و انگیزه هایش را متوجه می شوید. البته نقص های زیادی هم وجود دارد.

نماینده ایلان ماسک هنوز واکنشی به گفته های ایزاکسون نشان نداده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2280

به "ماسک چندین شخصیت مختلف دارد و می تواند بی رحم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک چندین شخصیت مختلف دارد و می تواند بی رحم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید