شوگار ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، ویژه برنامه شوگار از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می گردد.

شوگار ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، مارال دوستی سردبیر، تهیه نماینده و نویسنده این برنامه رادیویی گفت: شوگار واژه ای کاملا پارسی است در واقع پارسی زبانان از روز تا شب را روزگار و از شب تا صبح را شوگار می گویند که البته از شوگار بسیار کم استفاده می گردد اما در میان اقوام لر و بختیاری همچنان متداول است.

وی اضافه نمود: از آن جا که حرفه من زبان پژوهی است برای ما بسیار مهم بود که برنامه شب یلدا را به درستی از جنبه هایی به مردم معرفی کنیم که به آن توجه ننموده اند برای همین در ابتدا از نام برنامه آغاز کردیم.

دوستی ادامه داد: شوگار با موضوع موضوعی یلدا و عشق با شرکت میهمانان حضوری و تلفنی از تالار رودکی به روی آنتن رادیو نمایش می رود و مجید واشقانی، نیما رییسی این برنامه را اجرا می نمایند که من نیز گاهی در اجرا همراهی شان می کنم.

دوستی درباره ویژگی برنامه این طور ادامه داد: اجرای قطعات زنده در برنامه از شگفتی های برنامه خواهد بود. در این برنامه مهمانان حضوری و تلفنی از عشق و قصه ها برای مردم خواهند گفت. طبیعی است که از سینما و نمایش دور نخواهیم شد. لازم ذکر است علیرضا مرادی، نغمه دانش، فرانک آرتا و الهام حسامی کارشناسان برنامه پرانتز باز نیز حضوری متفاوت در ویژه برنامه شب یلدا خواهند داشت.

تهیه نماینده رادیو نمایش تاکید نمود :نمایشی موزیکال در این برنامه پخش می گردد که درباره شخصیت های یک کتاب است که قطعاتی را محسن بهرامی، نازنین مهیمنی، امیر زنده دلان، معصومه عزیزمحمدی، سعید سلطانی، معصومه نورزاد، علی جعفری، احسان پیرولیان، مهسا محمودی و فاطمه حدادی به نوازندگی و سرپرستی داریوش شهبازی و صدابرداری علی حاجی نوروزی در آن بازخوانی نموده اند.

دوستی در خاتمه گفت: بعلاوه این برنامه برای ناشنوایان نیز آماده شده. شوگار از ساعت 20 روز سه شنبه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می گردد.

این برنامه کاری است از گروه برنامه های مستند و ترکیبی-نمایشی رادیو نمایش و لوگوی شوگار را مژگان نظریان طراحی نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1936

به "شوگار ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شوگار ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوگار ویژه برنامه شب یلدای رادیو نمایش شد"

1 دیدگاه

وحید عزیزی 2 خرداد 1401

مقاله جالبی بود،فقط اگر عکس هم از مراسمشون داخل مقاله درج میکردید،بهتر میشد.

پاسخ به وحید عزیزی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید