طراحی لوگو: شهنازی: آرمان حضور در بین 4 تیم برتر المپیک بیشتر شبیه رؤیاست، والیبال ایران نزول خواهد نمود

به گزارش ایپتن، از نگاه سرمربی تیم والیبال سایپا آرمان راهیابی تیم ملی والیبال ایران به جمع چهار تیم برتر المپیک چیزی شبیه به یک رؤیاست.

طراحی لوگو: شهنازی: آرمان حضور در بین 4 تیم برتر المپیک بیشتر شبیه رؤیاست، والیبال ایران نزول خواهد نمود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه چند روز گذشته خود، حفظ عنوان قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را ملاک عمل فدراسیون خواند و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا و المپیک را اصلی ترین برنامه فدراسیون عنوان نمود.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در این مورد گفت: هر کسی آزاد است، نظرات خود را ابراز کند، ولی وقتی در صندلی خاصی قرار دارید، شرایط فرق می نماید. اظهارات شخصی که در رأس یک سازمان واقع شده است، باید منطبق بر خواسته مردم، واقعیات و احتمال بروز آن باشد. این یک قانون است.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: آرمانی در گذشته برای تیم ملی والیبال ترسیم شد که به آن نرسیدیم. قطعاً برای سه سال آینده که شرایط مالی و اجتماعی کشور، کاملاً مبهم است نیز نمی توان برنامه ریزی کرد. برای چنین اظهارنظرهایی باید ارزیابی لازم را انجام داد، وگرنه آرمان ما به رؤیا تبدیل می گردد.

وی خاطر نشان کرد: با تصمیماتی که اخیراً در فدراسیون گرفته شده است، والیبال ایران نزول خواهد نمود. دیدگاه های متفاوتی در این بین وجود دارد که اگر من در خصوص آن حرف بزنم، باعث جبهه گیری دوستان خواهد شد. تصمیماتی که در تیم های رده های سنی گرفته شده است از نظر من که مربی هستم، پیشرفتی در پی نخواهد داشت. امیدوارم کسی از حرف های من ناراحت نگردد، ولی ما هنوز نتوانسته ایم اصول اولیه را در فدراسیون پیاده و آیین نامه ها را اجرا کنیم. آرمان حضور در بین چهار تیم برتر دنیا و المپیک، بیشتر به رؤیا شبیه است. باید زیرساخت ها را درست و برای همه رده های سنی برنامه ریزی کرد. وقتی برای کمیته ها و لیگ برنامه خوبی نداریم، آرمان به رؤیا تبدیل می گردد.

مربی پیشین تیم ملی در خصوص تداخل بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی دنیا 2022 توضیح داد: حضور در تورنمنت های آسیایی برای ایران، جذابیت و شیرینی ندارد. اگر تیم ملی ایران در آسیا، اول یا سوم گردد، حساسیتی برای مردم نخواهد داشت. ارتقا در رنکینگ دنیای برای والیبال ایران، بسیار مهم تر است و می توان برای مسابقات آسیایی از تیم ملی ب یا تیم جوانان و حتی یکی از تیم های باشگاهی استفاده کرد. در حال حاضر، لیگ ملت های والیبال، مسابقات قهرمانی دنیا و المپیک برای مردم مهم است.

شهنازی در خاتمه یادآور شد: زمانی که ولاسکو به ایران آمد، تیم ملی در آسیا هم مطرح نبود، ولی او اصرار داشت که تیم را به لیگ دنیای ببرد. او معتقد بود تا زمانی که با بزرگان والیبال دنیا، رقابت نکنیم، بزرگ نخواهیم شد. آن موقع برای انجام بازی محبت آمیز باید به تیم ها پول می دادیم، ولی حالا به اعتبار دنیای رسیده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1861

به "طراحی لوگو: شهنازی: آرمان حضور در بین 4 تیم برتر المپیک بیشتر شبیه رؤیاست، والیبال ایران نزول خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: شهنازی: آرمان حضور در بین 4 تیم برتر المپیک بیشتر شبیه رؤیاست، والیبال ایران نزول خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید