برای حضور درجام باشگاه های آسیامصمم هستیم، تیم هوشمندانه ای بستیم

به گزارش ایپتن، احسن الله شیرکوند در مصاحبه با خبرنگاران، درباره حضور تیم شهرداری ورامین در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: هفته پیش در روز مقرر با ارسال نامه رسمی برای حضور در مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کردیم. با بعضی از بازیکنان قرارداد بستیم و طی امروز و فردا نیز با تلفیقی از بازیکنان بومی و جوان تیم را خواهیم بست.

برای حضور درجام باشگاه های آسیامصمم هستیم، تیم هوشمندانه ای بستیم

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در فصل جابجایی دیر عمل کردند، اضافه کرد: شاید در فصل جابجایی خوب و محکم عمل نکردیم. البته طبیعی هم بود بیماری کرونا و شرایط جامعه، در این موضوع بی تأثیر نبود.

شیرکوند گفت: متأسفانه بخشی از آن شاید به دلیل عملکرد خودمان بود و مقداری نیز تحت تأثیر بازیکنانی بود که شاید تصور می کردیم به تیم عرق داشتند اما پول برای آنها حرف نخست را می زد.

وی درباره حضور خودش به عنوان بازیکن شهرداری ورامین اظهارداشت: بله؛ سال جاری نیز برای تیم بازی خواهم کرد.

رئیس هیئت والیبال ورامین در ادامه درباره حضور تیم شهرداری ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا توضیح داد: روز یکشنبه با اعضای شورای شهر، مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم جلسه ای برگزار کردیم و برای حضور در جام باشگاه های آسیا مصمم هستیم. در حال اجرا کارها برای تسویه بدهی هستیم. به دلیل اینکه این بدهی خارج از بودجه بود، کمی با مشکل روبرو شدیم البته بخشی از آن را با یاری های مردم فراهم کردیم و بخش دیگر را با راهکارهای مدیرعامل و شورای شهر پیش خواهیم برد.

شیرکوند درباره هدف تیم شهرداری ورامین در مسابقات گفت: در دو سال گذشته که تیم قهرمان و در صدر جدول مسابقات قرار داشت، بیشترین هدف ما رضایت مردم و تماشاگران بود. این شعار نیست. برای فصل جدید تیم با تلفیقی از جوانان و بازیکنان بومی در مسابقات حضور خواهند داشت، دو سه بازیکن پدیده نیز داریم. هدف ورزش لذت بردن است زمانی که همه ستاره ها در یک تیم حضور داشته باشند، قهرمانی دیگر لطفی ندارد. بیشتر هدف ایجاد نشاط و هیجان مردم است و سعی ما بر این می باشد.

وی اضافه کرد: صد درصد تیمی که برای حضور در مسابقات مهیا می کنیم از پیش باخته نیست و کوشش را برای بازی های خوب انجام خواهند داد. تیمی هوشمندانه بسته ایم. بازیکنان بی نام و نشان نیستند و تجربه خوبی دارند. پدیده هایی که سال گذشته در تیم حضور داشتند، سال جاری فرصت دارند تا خود را به مردم نشان دهند.

وی گفت: از شورای شهر، مسئولان شهر تشکر می کنم. تیم متعلق به طرفداران است. زمانی که انرژی مثبت مردم و مسئولان پشت تیم باشد، فکر کنم بتوانیم کارهای مهمی را انجام بدهیم و به عنوان شگفتی در مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1080

به "برای حضور درجام باشگاه های آسیامصمم هستیم، تیم هوشمندانه ای بستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور درجام باشگاه های آسیامصمم هستیم، تیم هوشمندانه ای بستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید