سه لوازم خانگی مفید و بسیار کاربردی

به گزارش ایپتن، رپرتاژ آگهی - وقتی صحبت از لوازم خانگی میشود شاید وسایل بسیار متنوعی به نظرمان برسد، ولی در این پست میخواهیم به سه وسیله که وجودشان در خانه میتوانید مفید باشد اشاره کنیم.

سه لوازم خانگی مفید و بسیار کاربردی

مایکروویو، سریع بی ادعا

امروزه زندگی ها بسیار سرعت گرفته اند. از این رو گاهی خانواده ها دیگر مثل گذشته ساعتها وقت برای آماده کردن غذا و پختن غذا ندارند و اینجاست که نقش یک وسیله سریع بی ادعا در آشپزخانه بیش از پیش به چشم میخورد. مایکروویو همان وسیله ای است که امروزه زندگی ها را نجات میدهد. وسیله ای کاربردی، نه فقط برای گرم کردن غذا بلکه حتی برای پختن غذا.

با استفاده از مایکروویو ها میتوانید غذای با کیفیت درست کنید. از آن جا که زمان مواجهه غذا با آب و دمای بالا در مایکروفر در مقایسه با روش های پخت معمولی کمتر است، از دست دهی ویتامین ها و مینرال ها نیز در آن کمتر است. به خصوص ویتامین های محلول در آب هم چون ویتامین C و B1 که به حرارت بسیار حساس هستند، در مایکروفر بیشتر حفظ می گردد. مایکروفر این فزونی را نسبت به جوشاندن دارد که نشت ویتامین ها به درون آب پخت را به حداقل می رساند و از این نظر شبیه به بخارپز کردن است.

توصیه می گردد در فواصل پخت، غذا دو تا سه بار هم زده گردد.غذایی که از فریزر خارج می گردد قبل از قرار دادن در مایکروفر باید به طور کامل از حالت یخ زدگی خارج گردد، زیرا آب، بسیار راحت تر از یخ، اشعه مایکروویو را به خود جذب می نماید اگرقسمت هایی از غذا هنوز یخ زده باشد، حرارت به طور یکنواخت به غذا نمی رسد و میکروب های مضرر در آن باقی می ماند. در هنگام خرید مایکروویو نیز دقت کنید تا با توجه به سایر وسایل های که در دکوراسیون خانه استفاده میکنید هماهنگ باشند و همچنین کیفیت آن را نیز آنالیز کنید تا بهترین مدل مایکروویو را خرید کنید.

ماکروفرها نیز تنوع زیادی در بازار دارند که شاید قیمت ماکروفر ایرانی نسبت به نمونه های برند های معرف مناسب تر باشد، حال آنکه از نظر کارایی تفاوت بسیار زیادی نداشته باشند.

فلاسک، همراه همیشگی برطرف خستگی

امروز فواصل زمانی دور ماندن از خانه برای افزاد بسیار زیاد شده است. از آنجاییکه ما ایرانیها انسان های چای خوری هستیم و بسیاری از مردم باور دارند که نوشیدن چای باعث آرامش بیشتر آنها می گردد از این رو فلاسک نیز یکی از وسایل مورد احتیاج برای هر خانه ای است.

فلاسک میتواند همیشه در خودرو یا محل کار در کنار شما باشد. بدین ترتیب حتی از نظر بهداشتی نیز میتواند مفید باشد.

فلاسک یار جدایی ناپذیر مسافرت

در گذشته از کتری های کوچک برای چای گذاشتن در مسافرت ها استفاده میکردند و هیچ وسایلی برای حمل چای در هنگام مسافرت نبود، اما امروزه با طراحی و فراوری انواع فلاکس چایی میتوانید در هنگام مسافرت نیز چای داشته باشید. فلاسک ها در انواع طرح و اندازه ها طراحی شده اند . معمولا در هنگام خرید فلاسک ها به اندازه آن توجه میکنند و به طرح و رنگ آن بیشتر توجه نمیگردد ولی پیشنهاد میگردد به نوع جنس شیشه یا ماده داخلی فلاسک نیز توجه نمایید.

همزن برقی یار کدبانوی آشپزخانه

همزدن وسایل در هنگام آشپزی یکی از کارهای معمول در آشپزی است. معمولا طیف خاصی از غذاها و شیرینیجات در هنگام پخته شدن احتیاج به هم زدن طولانی مدت دارند.

استفاده از همزن های دستی با توجه به میزان احتیاج همزدن در پخت بعضی غذاها و کیک ها توصیه نمیگردد و باعث درد دست می گردد، از این رو همزن برقی یک انتخاب عالی برای کدبانوی آشپزخانه است.

اگر شما هم کدبانویی هستید که در آشپزی بیشتر با همزدن مواد غذایی سرو کله میزنید یک همزن برقی شیک که بتواند با دکوراسیون آشپزخانه تان نیز به خوبی ست گردد انتخاب هوشمندانه برای شما خواهد بود.

امروزه در بازار برندهای مختلفی برای همزن برقی وجود دارد. برندهایی مانند فلر، بوش، مولینکس، کنوود و فیلیپس میتوانند گزینه ای مناسب برای خرید باشند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1571

به "سه لوازم خانگی مفید و بسیار کاربردی" امتیاز دهید

1 کاربر به "سه لوازم خانگی مفید و بسیار کاربردی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه لوازم خانگی مفید و بسیار کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید