دو دستگاه آپارتمان 50 متری با چیدمان هوشمندانه و شیک

به گزارش ایپتن، آپارتمان 50 متری در شهرهای عظیم مثل تهران و مشهد، تبدیل به انتخاب بسیاری از زوج ها و خانواده های ایرانی شده است. با توجه با فضای کم، طراحی داخلی اشتباه می تواند زندگی در چنین آپارتمان هایی را به تجربه ای بسیار بد تبدیل کند. اگر در چنین آپارتمانی زندگی می کنید، باید دیر یا زود تصمیم به بازسازی کامل آن بگیرید. در این مطلب به آنالیز طراحی داخلی دو دستگاه آپارتمان زیبا می پردازیم که علی رغم محدودیت فضا، بسیار دلباز، جادار و آرامش بخش دیده می شوند. با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد که کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است، طراحی با وسایل ساده اما با کیفیت و مدرن، تاثیر شگرفی بر دکوراسیون و همچنین احساس شما نسبت به منزل تان خواهد گذاشت.

دو دستگاه آپارتمان 50 متری با چیدمان هوشمندانه و شیک

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حقیقتی که متاسفانه خیلی از ما ایرانی ها توجهی به آن نداریم، این است که انتخاب هوشمندانه وسایل مثل مبل راحتی کمجا می تواند فضا را به شکل موثری سازمان دهی نموده و خانۀ ما را عظیم و جادار نشان دهد. در چیدمان آپارتمان 50 متری، این موضوع اهمیتی دو چندان می یابد. دو نمونه زیر برای ایده گیر طراحی داخلی و چیدمان خانه کوچک و کمجا بسیار مناسب هستند. با ما همراه باشید.

آپارتمان 50 متری اول از تم سه رنگ خاکستری، سفید و سبز استفاده می نماید، تمی بسیار زیبا و خاص برای فضاهای کوچک است. در کنار این تم رنگی خنثی، رنگ های جذاب دیگر مثل قهوه ای و سبز نیز توسط مبلمان و گلدان های زیبا به دکوراسیون اضافه می شوند. استفاده از کفپوش چوبی و میز تلویزیون نیز بعنوان تکمیل نماینده دکوراسیون، در نهایت منجر به خلق یک خانه بسیار آرامش بخش و زیبا شده است. یک تصمیم هوشمندانه در این قسمت نصب میز تلویزیون شناور است که فضای نشیمن خانه را دلبازتر نیز نشان می دهد.

مبلمان اتاق نشیمن فقط شامل یک عدد مبل راحتی یک تکه با طراحی ساده و رنگ قهوه ای و دو عدد راحتی هرمی شکل است. این مبل ها فضای راحت برای نشستن حداقل 5 را فراهم می نماید. دو عدد میز عسلی چوبی به سبک اسکاندی نیز در فضای بین مبل ها قرار داده شده تا این فضا هم بی استفاده نماند. با اضافه شدن گلدان های عظیم و شاداب کنار پنجره، در همین فضای کوچک شاهد حضور چهار رنگ سبز، خاکستری، سفید و قهوه ای در کنار یکدیگر هستیم.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

در این آپارتمان 50 متری زیبا نحوه طراحی آشپزخانه در نوع خود بسیار جالب است. تمام اجزای این بخش با جزئیات و حوصله زیاد طراحی شده اند. طرح و رنگ درب کابینت، دیوار بین کابینت و شیر ظرفشویی خیلی خاص و زیبا هستند. برای افزایش فضای قابل استفاده در آشپزخانه، یک عدد میز ناهارخوری گرد چهار نفره نیز نزدیک آشپزخانه قرار داده شده که نقش میز اپن یا جزیره آشپزخانه را نیز ایفا می نماید.

پلان سوئیت کوچک 30 متری با چیدمان مدرن و اتاق خواب مخفی

راهروی ورودی خانه با کمد های ذخیره سازی سرتاسری و یک شلف توکار زیبا با نورپردازی مخفی تزیین شده است. کنار همین قسمت اتاق خواب مستر طراحی شده که بسیار عظیم است، این اتاق خواب به راحتی قابلیت تبدیل به دو اتاق خواب را در آینده خواهد داشت. رنگ سبز، سفید و خاکستری که تم سه رنگ خانه را تشکیل می دهند، در اتاق خواب نیز به شکلی زیبا تکرار شده است.

در حمام و دستشوییی، تم رنگی کاملا متفاوت با اتاق های دیگر خانه است. در اینجا حضور رنگ صورتی و مشکی بسیار جلب توجه می نماید. حمام و دستشویی صورتی یکی از ایده های جسورانه در طراحی داخلی آپارتمان 50 متری است که در اینجا به خوبی صورت گرفته است.

چیدمان آپارتمان 40 متری و کمتر با طراحی داخلی شگفت انگیز

آپارتمان دوم متراژی برابر با 45 متر مربع دارد، بنابراین از آپارتمان اول اندکی کوچکتر است. سبک طراحی دکوراسیون این خانه از ترکیب سبک ژاپنی و سبک اسکاندیناویایی تشکیل شده است. در اتاق نشیمن یک عدد مبل راحتی خاکستری یک تکه عظیم در کنار چند عدد جایگاه راحتی تک نفره با فریم چوبی قرار گرفته است. طرح این جایگاه های تک نفره بسیار خاص بوده و استایلی شبیه جایگاه های بامبو چینی ژاپنی دارد.

اتاق خواب دقیقا کنار نشیمن قرار گرفته و توسط یک پارتیشن متحرک زیبا و تیره، از اتاق نشیمن جدا می گردد. با بستن دیوار متحرک تیره، نور ورودی به داخل اتاق خواب تا حد زیادی کاهش می یابد که آنرا برای خواب در طول روز نیز بسیار مناسب می نماید.

راهروی ورودی خانه فضایی بسیار گرم و دنج دارد. در اینجا یک میز آرایش توکار بین کمد و دیوار قرار گرفته که با نورپردازی مخفی روشن می گردد. جاگیری این میز آرایش در نوع خود بسیار هوشمندانه و جالب است. راهروی ورودی به آشپزخانه و اتاق غذاخوری وصل می گردد، به عبارت دیگر به محض ورود به خانه، میز ناهارخوری جلب توجه می نماید.

طرح آپارتمان 80 متری بهمراه پلان سه بعدی و چیدمان کامل

حمام و دستشویی تمی روشن اما رنگارنگ دارد. در این فضای کوچک از کاشی های سفید و خاکستری بهمراه دیوارپوش های چوبی استفاده شده است. در این فضای کوچکی تمام وسایل طوری انتخاب شده اند که هر کدام بعنوان یک عنصر دکوری و کاربردی انجام وظیفه می نمایند. همین عامل باعث حتی از بودن در این فضا نیز احساس آرامش کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1477

به "دو دستگاه آپارتمان 50 متری با چیدمان هوشمندانه و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو دستگاه آپارتمان 50 متری با چیدمان هوشمندانه و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید