دلایل سفر به اسکاتلند ، چرا به بازدید از اسکاتلند برویم

به گزارش ایپتن، کشور اسکاتلند یکی از کشورهای شگفت انگیز دنیا است که قطعا و حتما می بایست سفر به آن را تجربه کنید. شما می توانید تمامی اسکاتلند را با قایق بگردید یا مسیرهای زمینی آن را پیاده طی کنید و یا منظره ها فوق العاده آن را سوار بر قطار تماشا کنید. از هر روشی برای بازدید از اسکاتلند بهره ببرید تا تجربیات عالی و فراموش ناشدنی داشته باشید. چه شهرهای شلوغ و پرانرژی را برای بازدید انتخاب کنید، چه شهرهای تاریخی و چه دشت ها و جزیره های دور افتاده، در اسکاتلند چیزهای به یادماندنی بسیاری برای تماشا و تجربه کردن وجود دارد و سفری خارق العاده خواهید داشت. این راهنمای کوچک سفر به اسکاتلند را بخوانید تا بدانید که چرا باید حتما به بازدید از اسکاتلند بروید و سفر به این کشور را در لیست برنامه های آینده قرار دهید. در مطلب دلایل سفر به اسکاتلند خبرنگاران پنج علت مهم که می بایست حتما به اسکاتلند سفر کنید برایتان توضیح داده می گردد و شما هر چه بیشتر با دلایل بازدید از اسکاتلند آشنا می شوید.

دلایل سفر به اسکاتلند ، چرا به بازدید از اسکاتلند برویم

شهر ادینبورگ در اسکاتلند یکی از برترین شهرهای جهان است

ادینبورگ Edinburgh یک شهر خارق العاده است. بعضی از برترین نویسندگان جهان از خیابان های سنگفرش و عظمت معماری دوران جورج در ادینبورگ Edinburgh الهام گرفته اند. از جمله نویسندگان بزرگ این دسته می توان به سر والتر اسکات Sir Walter Scott و سر آرتور کانن دویل Sir Arthur Conan Doyle و البته فکر هوشمندی که نویسنده داستان های جادوگر محبوب ما هری پاتر بوده، جی کی رولینگ J.K. Rowling اشاره نمود. اگر این شخصیت های بزرگ و مشهور عاشق این شهر بوده اند، مطمئن باشید شما هم عاشق آن خواهید شد. شهر ادینبورگ Edinburgh دارای تاریخ غنی، باغ های زیبا، تونل های سری و حتی یک قلعه باشکوه است. توصیه ما در بین دلایل بازدید از اسکاتلند این است که از کوه آرتورز سیت Arthurs Seat بالا بروید تا چشم مقدارای بی نظیر غروب تابستان را بر روی شهر ببینید، به بارها و رستوران های دنج شهر بروید و در شب های سرد زمستانی در کنار شومینه با مردم محلی وقت بگذرانید و به جشن های باشکوه سال نو در ادینبورگ Edinburgh بپیوندید. می توانیم روزها و ماه ها از زیبایی این شهر و ویژگی های برجسته آن سخن بگوییم اما بهتر است خودتان بروید و از نزدیک ببینید تا به طور کامل متوجه جذابیت های این شهر بشوید.

غذاها و نوشیدنی های اسکاتلند، روح شما را تازه می نمایند

اگر در پی غذاهای خوش طعم و نوشیدنی های قوی هستید، در اسکاتلند به شما بسیار خوش خواهد گذشت. برای مثال نمی گردد به اسکاتلند بروید و هگیس haggis را امتحان نکنید. این غذای سنتی اسکاتلند که از دلایل سفر به اسکاتلند بوده، مخلوطی از دل و جگر است و آنچنان خوش مزه بوده که اصلا تصورش را نمی توانید بکنید. این غذا را در همه جای اسکاتلند می توانید پیدا کنید، حتی در بوفه های مخصوص صبحانه و خوردن آن بسیار لذت بخش است. بعلاوه می توانید ماهی سالمون اسکاتلندی، مخلوط پوره سیب زمینی و سوسیس و بیسکوییت های شرتبرد shortbread را امتحان کنید. همگی آن ها بسیار خوش طعم و لذیذ هستند. نوشیدنی های اسکاتلندی شما را به جهانیی از طعم ها و مزه ها دعوت می نمایند و بدون چشیدن آن ها از اسکاتلند خارج نشوید.

منطقه هایلندز در اسکاتلند باعث می گردد نظرتان در خصوص زندگی شهری تغییر کند

منطقه هایلندز Highlands که دارای کوه ها، دره های کوهستانی، دریاچه های عمیق، جنگل های باستانی و سواحل مخفی فوق العاده است به طرز شگفت انگیزی زیبا و تماشایی می باشد. در فصل بهار در این منطقه در بین دلایل بازدید از اسکاتلند می توانید جنگل های باشکوهی که مملو از گل های آبی اسکاتلندی هستند، پیدا کنید. در فصل زمستان قله های زیبای پوشیده شده از برف را می بینید اما در تمام طول سال می توانید از مهمترین و جالب ترین نقاط هایلندز Highlands که همان قله های بن لویال Ben Loyal، دره وسیع گلن کو Glen Coe و ساختمان های رنگارنگ بندر شهر پورتری Portree است، بازدید کنید.

افسانه های محلی که باعث می شوند زیبایی های ابدی این سرزمین را ببینید

شهر اینورنس Inverness بزرگترین شهر در منطقه هایلندز Highlands اسکاتلند به شمار نمی رود بلکه جایگاه دریاچه لاک نس Loch Ness نیز هست. دریاچه ای که هیولای اسرارآمیز لاک نس Loch Ness Monster که نسی Nessie نام دارد، در آن زندگی می نماید. این هیولای غول پیکر از زمانی که در سال 1933 اولین تصویر از آن دیده و بین مردم پخش شد، فکر مردم محلی و گردشگران را اسیر خود نموده است. با اینکه اولین شخصی که ادعا نموده بود نسی Nessie را دیده، اعتراف کرد که دروغ گفته اما تصاویر این هیولای مشهور هنوز هم هر چند وقت یک بار منتشر می شوند و این هیولا راه خود را به فکر مردم و مصاحبه های روزمره آن ها باز می نماید. حتی یک نفر از شغل خود استعفا داده و خانه ای در نزدیکی دریاچه لاک نس Loch Ness خریداری نموده است تا باقی عمر خود را به اثبات وجود نسی Nessie اختصاص دهد بنابراین حتی اگر این هیولا را نبینید و به آن اعتقاد نداشته باشید، قایق سواری روی دریاچه لاک نس Loch Ness یک تجربه فوق العاده است که چشم مقدارای خیره نماینده ای دارد. تنها کاری که می بایست حتما انجام دهید این است که دوربین های خود را آماده نگه دارید تا از منظره ها این دریاچه، خودتان و شاید نسی Nessie عکس های زیبا ثبت کنید. اگر به هیولاها و داستان های آن ها علاقمند نیستید، می توانید به جزیره اسکای Isle of Skye بروید و زیبایی و جوانی ابدی را جستجو کنید. طبق افسانه ها اگر صورت خود را در آب رودخانه اسلیگاچن Sligachan River فرو کنید، به زیباترین فرد در جهان تبدیل خواهید شد. حتما به این جزیره بروید و این موضوع را در بین دلایل سفر به اسکاتلند امتحان کنید.

گاوهای اسکاتلندی

و در نهایت بامزه بودن گاوهای هایلندز Highlands به مقدار کافی به شما ثابت می نماید که این کشور می بایست درصدر لیست مقاصد گردشگری که در آینده به آن ها سفر می کنید، قرار بگیرد. به این عکس ها نگاه کنید و بگویید هنوز هم نمی خواهید بلیط پرواز به اسکاتلند را رزرو کنید؟!

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2180

به "دلایل سفر به اسکاتلند ، چرا به بازدید از اسکاتلند برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر به اسکاتلند ، چرا به بازدید از اسکاتلند برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید