دریافتی خیره کننده پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در انگلیس

به گزارش ایپتن، براساس داده های اسپورتینگ پدیا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فصل گذشته برای هر پیروزی 140 هزار یورو بیشتر از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، دریافت کرد.

دریافتی خیره کننده پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در انگلیس

سیتی فصل گذشته پیروز شد در آخرین هفته لیورپول را پشت سر بگذارد و بار دیگر قهرمان لیگ برتر گردد. شاگردان گواردیولا در حالی که در هفته پایانی 2-0 مقابل استون ویلا، تیم استیون جرارد، اسطوره لیورپول، عقب بودند، در نهایت پیروز شدند در دقایق پایانی به سه گل برسند و با یک امتیاز رجحان نسبت به لیورپول، جشن قهرمانی را برگزار نمایند.

اکنون معین شده که گواردیولا نه تن ها جام قهرمانی را از چنگ کلوپ خارج نموده که از لحاظ اقتصادی نیز عایدی بیشتری از سرمربی آلمانی قرمز ها داشته است.

براساس آمار اسپورتینگ پدیا، گواردیولا فصل گذشته 22.68 میلیون یورو عایدی داشته، در حالی که کلوپ 18 میلیون یورو دستمزد دریافت نموده است. این به آن معناست که گواردیولا برای هر یک از 29 پیروزی اش در لیگ برتر 780 هزار یورو دریافت کرد، اما کلوپ برای هر پیروزی 640 هزار یورو دریافتی داشت.

البته مربی ای که بیشترین دستمزد فصل گذشته را در فوتبال اروپا داشت، دیه گو سیمئونه بود که 40 میلیون یورو دریافتی داشت و با توجه به 21 پیروزی در لالیگا، برای هر برد 1.9 میلیون یورو دستمزد گرفت.

در این رده بندی آنتونیو کونته هم 18 میلیون یورو دستمزد برای یک نیم فصل، در رده سوم نهاده شد. او به ازای هر پیروزی 815 هزار یورو دریافت کرد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2091

به "دریافتی خیره کننده پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافتی خیره کننده پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید