اقامت رایگان در هتل های استانبول، برای مسافران ایرانی آمریکا و کانادا

به گزارش ایپتن، برای مسافرانی که قصد سفر به آمریکا و کانادا را دارند یک خبر خوب داریم.

اقامت رایگان در هتل های استانبول، برای مسافران ایرانی آمریکا و کانادا

ایرلاین ترکیش به مسافران ایرانی که قصد سفر به آمریکا، کانادا، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، پاناما، ونزوئلا، کوبا، خاور دور، شمال اروپا و بریتانیا را دارند، یک شب اقامت رایگان در استانبول می دهد.

بر اساس این طرح، مسافران در مسیر رفت یا برگشت پرواز خارجی به این کشورها، می توانند به رایگان یک شب را در هتل های استانبول بگذرانند. البته اگر شما بلیط چارتر استانبول یا سیستمی خریداری نموده باشید و مقصد سفرتان استانبول باشد از امکان اقامت رایگان در هتل های استانبول بهره مند نخواهید بود.

ایرلاین ترکیش هدف خود را از ارائه این سرویس، راحتی بیشتر مسافران در مسیرهای طولانی عنوان نموده است تا مسافران بتوانند در میانه راه مدتی را در استانبول سپری نمایند.

لازم به ذکر است که مسافرانی که از بلیط مالی ترکیش استفاده می نمایند در هتل 4 ستاره Grand Yavus اقامت خواهند داشت که این هتل در فاصله 17 کیلومتری فرودگاه واقع شده است. مسافران بیزینس کلاس نیز می توانند 2 شب را در هتل 5 ستاره Hilton Bomonti بگذرانند.

در ادامه شرایط استفاده از سرویس رایگان اقامت در هتل های استانبول را مطالعه می کنید:

· مسافرانی واجد استفاده از این سرویس هستند که بلیت رفت و برگشت آنها از ایران آغاز و به ایران ختم گردد.

· مسافرانی می توانند در هتل های استانبول اقامت رایگان داشته باشند که توقف بیش از 20 ساعت در استانبول داشته باشند و شامل محدودیت first conection flights نشوند.

· بلیت های رایگان به غیر از بلیت های AWARD (بلیت های خریداری شده با مایل) شامل این سرویس نخواهند بود.

· استفاده از این سرویس به ازای هر بلیت، فقط به یکبار در رفت یا برگشت محدود می گردد.

· هزینه های ویزا (در صورت احتیاج مسافران)، انتقال از فرودگاه به هتل و برعکس به عهده مسافران است.

· این سرویس، ویژه پروازهای ترکیش ایرلاین است (پروازهای نماد مشترک شامل این سرویس نخواهند بود)

· امکان رزرو هتل تا 48 ساعت قبل از پرواز مسافران وجود دارد.

· با توجه به اینکه سرویس اقامت رایگان، فقط روی بلیت های رفت و برگشت ارائه می گردد در صورت تغییر تاریخ بلیت برگشت و در صورتیکه رزرویشن اولیه مسافر در سیستم موجود باشد به درخواست استفاده از اقامت رایگان ترتیب اثر داده خواهد شد .

شما می توانید بلیط سفر به تمام مقاصد و تمام ایرلاین ها را از علی بابا، رتبه یک فروش اینترنتی بلیط سفر به صورت آنلاین بخرید و علاوه بر استفاده از سرویس اقامت رایگان ایرلاین ترکیش در استانبول از خدمات پشتیبانی شایسته بهره مند شوید. اگر هم سفرتان به هر کجای جهان لغو شد می توانید بلیط هواپیماترکیه، آلمان، فرانسه، بلیط هواپیما کیش و هر مقصد دیگری را لغو کنید. نگران هزینه پرداختی نباشید، این هزینه قابل استرداد است. بعلاوه شما می توانید به همان سادگی که از قیمت بلیط ترکیه در وبسایت علی بابا آگاه می شوید، درباره قیمت هتل های استانبول هم به وسیله وبسایت جاباما آگاه شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2182

به "اقامت رایگان در هتل های استانبول، برای مسافران ایرانی آمریکا و کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت رایگان در هتل های استانبول، برای مسافران ایرانی آمریکا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید