دام های 20 شهرستان خوزستان با تانکر آبرسانی می شوند

به گزارش ایپتن، معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این که 20 شهرستان از 27 شهرستان استان در بحث تامین آب مورد احتیاج دام ها با مشکل روبرو هستند، گفت: با توجه به خشکسالی اتفاق افتاده در کشور و استان خوزستان، در این 20 شهرستان آب با تانکر به دام های این مناطق داده می شوند.

دام های 20 شهرستان خوزستان با تانکر آبرسانی می شوند

محمد مشکورزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بحث خشکسالی و بروز برخی از مشکلات برای دام ها در استان اظهار کرد: با توجه به خشکسالی اتفاق افتاده در کشور و استان خوزستان، حدود 20 شهرستان با تنش آبی روبرو هستند و دام ها در این 20 شهرستان با تانکر آبرسانی می شوند.

وی اضافه نمود: بحران خشکسالی در این 20 شهرستان با شدت و ضعف هایی همراه است به شکلی که وضعیت در برخی از شهرها بسیار نامناسب و در برخی از شهرستان ها اندکی بهتر است.

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با توجه به دستور رییس سازمان جهاد کشاورزی، مساعدت سازمان برنامه ریزی استان در بحث تامین بودجه مورد احتیاج برای این طرح آبرسانی و همچنین همکاری استاندار خوزستان، کار توزیع آب با تانکر به دام های استان در دستور کار قرار گرفته است.

مشکورزاده بیان نمود: از حدود 50 روز گذشته کار آبرسانی با تانکر به دام های استان شروع گردیده است و آب در 20 شهرستانی که با تنش آبی روبرو هستند یا آب آن ها شور است، با تانکر به دام ها داده می گردد.

وی با بیان این که 20 شهرستان از 27 شهرستان استان خوزستان در بحث تامین آب مورد احتیاج دام ها با مشکل روبرو هستند، ادامه داد: شدت این بحران آبی بیشتر مربوط به شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، شادگان و هویزه است اما سایر شهرها نیز وضعیت مناسبی در بحث آب شرب دامی ندارند و با تانکر به آن ها آبرسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 29

به "دام های 20 شهرستان خوزستان با تانکر آبرسانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دام های 20 شهرستان خوزستان با تانکر آبرسانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید