تلویزیون احتیاج به کمیته انضباطی دارد، ادامه فراوری محکومین2

به گزارش ایپتن، بهروز مفید تهیه کننده سریال محکومین2 درباره آخرین وضعیت فراوری این مجموعه که این روزها به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در حال ضبط است، به خبرنگاران گفت: به تازگی بازیگران جدیدی به مجموعه اضافه شده اند و این روزها در منطقه حصارک و بزرگراه شهید ستاری کار تصویربرداری ادامه دارد.

تلویزیون احتیاج به کمیته انضباطی دارد، ادامه فراوری محکومین2

وی درباره تصویربرداری این سریال در لوکیشن های مختلف اظهار کرد: به دلیل اپیزودیک بودن سریال، ما دایم در حال جایجایی هستیم و چون کار به صورت رج زنی پیش نمی رود چندین بار در طول فراوری پروژه مجبوریم به یک لوکیشن برویم.

این تهیه نماینده در بخشی دیگر درباره کمبود بودجه سریال ها و مشکلاتی که می تواند در بر داشته باشد، اعلام کرد: ما سال گذشته سریال کوبار را به کارگردانی فریدون حسن پور، به فراوری رساندیم که اسفندماه از شبکه دو پخش شد اما هنوز 10 درصد از بودجه این سریال را نگرفته ام. البته مشکل بودجه نه تنها در صداوسیما بلکه در دیگر سازمان های کشور هم وجود دارد.

وی اظهار کرد: این مسئولیت بر عهده تهیه نماینده است که بودجه سریال را تامین و حتی بخشی از بودجه را از خودش پرداخت کند اما برخی از بازیگران انتظار دارند تا پروژه ای تمام می گردد پول خود را کامل دریافت نمایند که این امکان پذیر نیست.

تهیه نماینده محکومین2 درباره مشکلاتی که برای هر دو طرف تهیه نماینده و بازیگر رخ می دهد، توضیح داد: یک راه این است که هیاتی مثل خانه سینما یا یک فضای صنفی در صداوسیما وجود داشته باشد که نمایندگان اصناف مختلف تلویزیون در آن حضور پیدا نمایند. باید یک کمیته انضباطی شکل بگیرد که توسط سازمان صداوسیما جدی گرفته گردد، آن وقت این کمیته می تواند جلوی سواستفاده های دوطرفه تهیه نماینده و عوامل را بگیرد.

مفید در انتها اعلام کرد: متاسفانه ما در صداوسیما چنین کمیته ای نداریم تا هرکسی از وظیفه اش تخطی کند با او برخورد گردد درحالی که چنین کمیته ای بسیار ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 128

به "تلویزیون احتیاج به کمیته انضباطی دارد، ادامه فراوری محکومین2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون احتیاج به کمیته انضباطی دارد، ادامه فراوری محکومین2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید