کوشش پورشیب، قراری زاده و خدابخشی برای کسب مدال برنز

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، در ادامه چهارمین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال 2019 که با حضور 543 کاراته کا از 76 کشور به میزبانی چین در شانگهای جریان دارد، در بخش کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی با امتیاز 23.4 پیروز نشد به دور بعد صعود کند. در کاتای تیمی بانوان، ایران با ترکیب (تقی پور، قاضی زاده و جعفری) با امتیاز 24.8 به عنوان تیم دوم راهی دیدار رده بندی شد تا فردا برای کسب مدال برنز به مصاف ویتنام برود.

کوشش پورشیب، قراری زاده و خدابخشی برای کسب مدال برنز

رزیتا علیپور در کومیته انفرادی وزن 61- کیلوگرم بانوان بعد از فزونی مقابل آنا لنارد از کرواسی (1-1 با قانون سنشو)، برابر لیلا هورتالت از فرانسه با همین نتیجه باخت و حذف شد. در همین وزن شیما آل سعدی دور نخست نتیجه را به جوانا رکویچ از صربستان (3-6) واگذار کرد. با صعود این رقیب به دیدار نهایی، آل سعدی در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز کوشش می نماید.

در وزن 84- کیلوگرم مردان مهدی قراری زاده آنتوان ایساکائو از بلاروس (یک بر صفر) را شکست داد، سپس (7 بر صفر) از سد دانیر یولداشف از قزاقستان گذشت و در ادامه (6 بر 3) جسی داکوستا از فرانسه را از پیش رو برداشت. وی در ادامه (2 بر صفر) برابر اوگور آکتاش از ترکیه باخت. با صعود این ترکیه ای دیدار نهایی، قراری زاده برای کسب مدال برنز کوشش می نماید.

ذبیح الله پورشیب با فزونی مقابل برات جاکوبی از مقدونیه (یک بر صفر)، فاروک عبدالسلام از فرانسه (3 بریک)، دنیس دنیسنکو روسیه (یک بر یک در قانون سنشو) راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله برابر ایوان وسیچ (6 بر 3) باخت و به دیدار رده بندی رفت.

مهدی خدابخشی بعد از پیروزی (4 بر 3) مقابل نیکلا مالوویچ از مونته نگرو و ماکاتو کوی که از ژاپن در هانتی، نتیجه را (1-3) به ایوان وسیج از کرواسی واگذار کرد. وی در گروه شانس مجدد کوشش می نماید.

در رقابتهای روز نخست همن عسگری در وزن 75- کیلوگرم و سیدعلی کریمی در وزن 67- کیلوگرم پیروز شدند با غلبه بر حریفان به فینال راه یابند. مجید حسن نیا و طراوت خاکسار هم به دیدار رده بندی راه یافتند.

ضمن اینکه علی اصغر آسیابری، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، فاطمه صادقی و سارا بهمنیار هم از دور مسابقات حذف شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 241

به "کوشش پورشیب، قراری زاده و خدابخشی برای کسب مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پورشیب، قراری زاده و خدابخشی برای کسب مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید