کوشش دولت ژاپن برای مقابله با اذیت و آزار در فضای مجازی

به گزارش ایپتن، درپی مرگ یک ورزشکار حرفه ای در ژاپن که گفته می گردد وی به دلیل آزارهای فضای مجازی دست به خودکشی زده است، حزب حاکم در این کشور به دنبال تغییر قانون و شناسایی این افراد است.

کوشش دولت ژاپن برای مقابله با اذیت و آزار در فضای مجازی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، اعضای حزب حاکم لیبرال دموکرات ژاپن پیش نویس اقدام هایی را تدوین نموده اند تا شناسایی افرادی که بطور ناشناس پیغام های اذیت و آزار اینترنتی می گذارند آسانتر گردد.

این اقدام در پی مرگ کیمورا هانا انجام می گیرد، ورزشکار کشتی کج حرفه ای که گمان می رود پس از اذیت و آزارهای فضای مجازی دست به خودکشی زده باشد.

یک کارگروه حزب لیبرال دموکرات خواستار آسانتر شدن شرایط درخواست افشای اطلاعات شد تا افرادی که بطور ناشناس پیغام هایی بر روی اینترنت قرار می دهند به سرعت شناسایی شوند. در این درخواست آمده که هنگام انجام این کار، باید به حق آزادی بیان توجه گردد.

این کارگروه گفت نام، آدرس و شماره تلفن این افراد باید افشا گردد. این کارگروه همچنین پیشنهاد کرد مدتی که ارائه دهندگان خدمات اینترنتی سوابق دسترسی کاربران را نگه می دارند از دوره کنونی حدود سه ماه افزایش یابد و مجازات کیفری بی حرمتی تشدید گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1042

به "کوشش دولت ژاپن برای مقابله با اذیت و آزار در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دولت ژاپن برای مقابله با اذیت و آزار در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید