تعمیر رایگان گوشی های آیفون 8 بعلت نقص فنی

به گزارش ایپتن، اپل اعلام نموده است که گوشی های آیفون 8 را که بورد آنها معیوب است، به صورت رایگان تعمیر خواهد نمود.

تعمیر رایگان گوشی های آیفون 8 بعلت نقص فنی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت the verge، بسیاری از کاربران گوشی های آیفون 8 اپل در فضای مجازی گزارش هایی را منتشر نموده بودند که نشان می داد گاهی اوقات موبایل آنها بدون هیچ دلیل خاصی از کار افتاده و یا به طور ناگهانی روشن و خاموش گردیده و یا اصلا روشن نمی گردد.

اپل به منظور رفع کردن مشکل مشتریان و کاربران قصد دارد گوشی های آنان را به طور رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی تعمیر کند و از طرح تعمیرات رایگان اپل بهره مند شوند.

البته بر اساس این گزارش ها، تعداد بسیار کمی از گوشی های آیفون 8 دچار مشکل بورد گردیده اند و طرح تعمیرات رایگان اپل تنها برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که بورد آنها دچار مشکل و نقص فنی گردیده است.

گفتنی است که تنها گوشی های ساخته گردیده سری نخست آیفون 8 گرفتار چنین مسئله ای گردیده است یعنی گوشی هایی که از نوامبر سال 2017 به بعد فروخته گردیده اند، مشمول این طرح می شوند. کاربران نیز با وارد کردن شماره سریال گوشی های آیفون خود در وب سایت رسمی اپل می توانند واجد شرایط بودن خود را در این طرح به ثبت برسانند.

این طرح تعمیرات رایگان اپل تنها برای مشتریان و کاربران آیفون 8 در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن، ماکائو و نیوزیلند محدود می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 50

به "تعمیر رایگان گوشی های آیفون 8 بعلت نقص فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر رایگان گوشی های آیفون 8 بعلت نقص فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید