بهترین فرودگاه های آسیا در سال 2017

به گزارش ایپتن، 7 فرودگاه برتر آسیا

هر سال، رده بندی فرودگاه های دنیا از طریق وبسایت های مختلف انجام می شود و لیست بهترین فرودگاه ها به تفکیک منطقه منتشر می شود. در ادامه معرفی بهترین فرودگاه های دنیا و اروپا، این مطلب خبرنگاران تصمیم گرفتیم بهترین فرودگاه های آسیا را به شما معرفی کنیم. منظور از آسیا در تقسیم بندی ها، عمدتا کشورهای شرق و جنوب شرق آسیاست. در این رده بندی، بهترین فرودگاه های هر منطقه بر اساس راحتی، امکانات و خدمات رفاهی، گزینه های غذا و خرید، تمیزی، فضا برای استراحت و … انتخاب شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با 7 مورد از بهترین فرودگاه های آسیا آشنا شویم.

بهترین فرودگاه های آسیا در سال 2017

1- فرودگاه چانگی سنگاپور | سنگاپور چانگی Airport

فرودگاه سنگاپور مثل سال های گذشته بار دیگر در صدر بهترین فرودگاه های آسیا قرار گرفت. علاوه بر این، فرودگاه سنگاپور عنوان بهترین فرودگاه دنیا را نیز از آن خود کرده است. مسافرانی که بلیط هواپیمایشان به مقصد این فرودگاه است در بدو ورود عاشق این فرودگاه مدرن می شوند و دوست دارند زمان بیشتری را در آن بگذرانند. در این فرودگاه امکانات و خدمات رفاهی بسیار متنوعی وجود دارد و آنقدر دیدنی دارد که برای تماشای همه آن ها وقت کم می آورید. باغ های فوق العاده زیبا، سالن های استراحت، استخر شنا، جایگاه های راحت و … از جمله امکانات این فرودگاه هستند. این امکانات آنقدر زیاد است که یک مطلب جداگانه را به معرفی جاذبه های گردشگری فرودگاه چانگی اختصاص دادیم.

2- فرودگاه اینچئون سئول | Seoul Incheon Airport

فرودگاه اینچئون سئول نیز به اندازه فرودگاه چانگی مورد تحسین مسافران قرار گرفته و در رده دوم بهترین فرودگاه های آسیا قرار گرفته است. رستوران های متعدد، تمیزی سالن های ترمینال، سکوت و آرامش و حمام های رایگان از جمله امکانات رفاهی این فرودگاه هستند. امکانات رفاهی و سرگرمی این فرودگاه آنقدر زیاد است که با هر سلیقه ای که باشید حتما چیزی جالب پیدا می کند. سالن سینما، سالن اسکیت روی یخ، مرکز فرهنگی کره، تور رایگان سئول و …از تسهیلات رفاهی فوق العاده فرودگاه اینچئون هستند. مسافران در نظرسنجی ها بیان کرده اند که جایگاه های فرودگاه بسیار راحت است و می توان به خوبی روی آن ها استراحت کرد و خوابید. تنها نکته منفی در مورد این فرودگاه این بود که صف کنترل امنیت ممکن است کمی طولانی باشد.

3- فرودگاه هانه دا توکیو | Tokyo Haneda Airport

فرودگاه بین المللی هانه دا به عنوان یکی از دو فرودگاه اصلی شهر توکیو به جابجایی مسافران می پردازد. این فرودگاه هر سال کیفیت بهتری پیدا می کند و مسافران به دلیل سرویس دهی مناسب، تمیزی و در دسترس بودن خدمات و امکانات رفاهی، استقبال بیشتری از این فرودگاه می کنند. در این فرودگاه شلوغ و پررفت و آمد برای کسانی که دوست دارند کمی استراحت کنند فضاهای مخصوصی تدارک دیده شده است. مسافران می توانند روی این جایگاه های راحت دراز بکشند و در سکوت و آرامش استراحت کنند و بخوابند. همچنین سرویس ترانسفر هتل و همینطور امکان حمام گرفتن نیز با پرداخت هزینه ای کم در اختیار مسافران قرار می گیرد. اگر هم دوست دارید در فرودگاه به گشت و گذار بپردازید جاذبه های فرهنگی و فعالیت های سرگرم کننده ای برای مسافران وجود دارد.

4- فرودگاه هنگ کنگ | Hong Kong Airport

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ نیز یکی دیگر از بهترین فرودگاه های آسیا به شمار می رود. در این فرودگاه امکانات رفاهی متنوعی وجود دارد، از جمله بزرگ ترین سالن سینمای 4 بعدی (IMAX) در کشور و چندین سالن استراحت مجهز و راحت. فود کورت متنوع و بزرگ فرودگاه هنگ کنگ امکان انتخاب از طیف متنوع غذاها را برای مسافران فراهم می کند. اینترنت وای فای رایگان نیز از جمله امکانات بسیار مناسب این فرودگاه است که به شدت مورد استقبال مسافران قرار می گیرد. به گفته مسافرانی که بلیت هواپیمایشان به مقصد این فرودگاه بوده است، کارکنان فرودگاه بسیار صمیمی و محبت آمیز هستند و با تسلط به زبان انگلیسی مسافران را به خوبی راهنمایی می کنند.

5- فرودگاه ناریتا توکیو | Tokyo Narita Airport

این فرودگاه نیز در کنار فرودگاه دیگر توکیو (فرودگاه هانه دا) در لیست بهترین فرودگاه های آسیا قرار می گیرد. مسافرانی که از این فرودگاه استفاده کرده اند به دلیل تمیزی، سادگی و در عین حال کارآمدی و فضای محبت آمیز و صمیمی به فرودگاه ناریتا امتیاز داده اند. در نظرسنجی بارها مسافران عبارت آرامش بخش و آرام را در توصیف این فرودگاه به کار برده اند. فروشگاه های مجذوب کننده، رستوران ها و غرفه های مواد غذایی و آثار هنری در سالن ها از جمله مجذوب کنندهیت های فرودگاه هانه دا توکیو برای مسافران بوده است. جایگاه ها و نیمکت های راحتی در این فرودگاه وجود دارد که مسافران به راحتی می توانند روی آن ها بخوابند و استراحت کنند. فرودگاه ناریتا نیز همانند فرودگاه هانه دا، امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

6- فرودگاه تائویوان تایپه | Taipei Taoyuan Airport

فرودگاه بین المللی تائویوان تایپه در کشور تایوان واقع شده است و به جرات یکی از بهترین فرودگاه های آسیا به شمار می رود. قدم زدن بین گیت های فرودگاه به تنهایی یک فعالیت سرگرم کننده است! هر گیت پرواز با تم متفاوتی طراحی شده و هرکدام یکی از جنبه های فرهنگ تایوانی را به نمایش می گذارد. حمام و دوش، کتابخانه و جایگاه های راحت که به عقب خم می شوند از جمله امکانات رفاهی این فرودگاه هستند که در فضایی بسیار تمیز و محبت آمیز در اختیار مسافران قرار می گیرند. دسترسی به قسمت های مختلف فرودگاه بسیار راحت و آسان است و اینترنت وای فای رایگان نیز مسافران را به سرتاسر دنیا متصل می کند.

7- فرودگاه ایندیرا گاندی دهلی | New Delhi Indira Gandhi Airport

فضای داخلی فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی آنقدر زیباست که آن را در بین بهترین فرودگاه های آسیا قرار داده است. علاوه بر معماری و طراحی داخلی، ترمینال شماره 3 به دلیل امکانات و تسهیلات مدرن در عین پایبندی به فرهنگ و رسوم سنتی مورد تحسین و تقدیر مسافران قرار گرفته است. در فرودگاه ایندیرا گاندی مولفه های سنتی فرهنگ هندی در کنار امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته در اختیار مسافران قرار می گیرند. سرویس های بهداشتی تمیز، نواحی ساکت و آرام برای استراحت مسافران و فضاهای مفروش شده باعث شده وقت گذرانی در این فرودگاه به تجربه ای لذتبخش تبدیل شود.

منبع: sleepinginairports.net

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1980

به "بهترین فرودگاه های آسیا در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فرودگاه های آسیا در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید