بورسیه رشته گرافیک در کانادا

به گزارش ایپتن، در طی چند سال گذشته تعداد دانشجویان بین المللی در کانادا به طرز چشمگیری افزایش یافته است. کانادا نیز یکی دیگر از مقاصد تحصیلی محبوب در بین دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های کانادا از سطح علمی بسیار بالایی و سیستم آموزشی مدرنی برخوردار می باشند. همچنین هزینه تحصیل و زندگی در کشور کانادا به صرفه تر از کشور هایی مانند امریکا و انگلستان و استرالیا می باشد. میانگین هزینه تحصیل در رشته گرافیک در دانشگاه های کانادا حدود 20000 دلار در سال است.

بورسیه رشته گرافیک در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

رتبه بندی QS دانشگاه های کانادا در رشته هنر

  • دانشگاه مک گیل رتبه 26
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا رتبه 32
  • دانشگاه مونترآل رتبه 100-51
  • دانشگاه تورنتو رتبه 100-51
  • دانشکده هنر و طراحی دانشگاه Emily Carr رتبه 150-101
  • دانشگاه آلبرتا رتبه 150-101
  • دانشگاه کنکوردیا رتبه 200-151
  • دانشگاه یورک رتبه 200-151

فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته طراحی گرافیک

خدماتی از قبیل طراحی، چاپ و نشر، تبلیغات و روابط عمومی در حیطه مشاغل طراحی گرافیک قرار می گیرند. مسئولیت اصلی یک طراح گرافیک چیدن عناصر بصری است. طراحان گرافیک می توانند با عناوین شغلی زیر، مشغول به فعالیت گردند:

  • طراح وب
  • طراح تبلیغات
  • طراح انیمیشن
  • طراح و تصویرساز
  • طراح ارتباطات بازاریابی
  • طراح ارتباطات شرکتی
  • فراوری و چاپ
  • محیط زیست و طراح نمایشگاه

درآمد سالیانه فارغ التحصیلان رشته گرافیک

متوسط طیف حقوقی سالیانه: 60,000 دلار

شرایط بورسیه رشته گرافیک در کانادا

سابقه تحصیلی درخشان کلید اخذ بورسیه تحصیلی هستند. بورسیه تحصیلی کانادا به دانشجویان مستعد تعلق می گیرد. بعضی از بورسیه های تحصیلی هزینه های تحصیل و یا بخشی از آن را پوشش می دهند و بعضی دیگر از بورسیه های تحصیلی تمام هزینه های تحصیل و زندگی دانشجو را تامین می نمایند. بسیاری از دانشجویان نخبه و مستعد نمی توانند از عهده مخارج سنگین تحصیل و زندگی در کشور های خارجی برآیند و به همین دلیل به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر می باشند. همچنین شرایط اخذ بورسیه در دوره های تحصیلی مختلف، متفاوت است. برای اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی رشته گرافیک داوطلبان باید دارای ریز نمرات خوب و معدل بالا در مقاطع دیپلم و پیش دانشگاهی باشند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی بسیار مشکل است و تنها دانشگاه های معدودی در کانادا در مقطع کارشناسی برای رشته گرافیک بورسیه تحصیلی اعطا می نمایند.

دانشجویانی که قصد دارند برای ادامه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بورسیه تحصیلی اخذ نمایند باید دارای سابقه تحصیلی خوبی باشند. داشتن ریزنمرات و معدل بالا در مقاطع دانشگاهی یکی از نکات مهم برای اخذ بورسیه در مقاطع تحصیلات تکمیلی است. همچنین کسب نمره بالا در آزمون GRE می تواند شانس دریافت بورسیه تحصیلی را افزایش دهد. نمونه کار و سابقه کار برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته گرافیک مزیت محسوب می گردد. معمولا دانشگاه های معتبر از دانشجویان رشته گرافیک یک یا چند نمونه کار تقاضا می نمایند تا بتوانند دانشجویان را از این طریق مورد ارزیابی قرار دهند و دانشجویان مستعد را برای اخذ بورسیه تحصیلی انتخاب نمایند. برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در کانادا، محدودیت سنی وجود ندارد.

مدرک زبان مورد تایید کانادا از عوامل مهم در اخذ بورسیه برای تمام مقاطع تحصیلی در کانادا می باشد. داشتن نمره بالا در آزمون آیلتس یا تافل می تواند شانس دانشجویان را برای اخذ بورسیه تحصیلی افزایش دهد.

دانشجویان بین المللی که در یکی از دانشگاه های کانادا تحصیل می نمایند می توانند تا سه ماه پس از فارغ التحصیلی برای اخذ ویزای PGWP اقدام نمایند. مدت اعتبار ویزای PGWP بسته به طول دوره تحصیل دانشجو بین 9 تا 36 ماه است. دانشجویان در صورت داشتن پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرمای کانادایی می توانند ویزای خود را به ویزای کاری کانادا تغییر دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه تحصیل در خارج از جمله کانادا با موسسه خبرنگاران تماس بگیرید: 02122225334

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1198

به "بورسیه رشته گرافیک در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "بورسیه رشته گرافیک در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورسیه رشته گرافیک در کانادا"

1 دیدگاه

saghi 14 فروردین 1400

با سلام من میخواستم ارشد گرافیکم رو تو کانادا ادامه بدم . از زمان فارغ تحصیلی سالها میگذره ولی 4 سال سابقه مرتبط با رشته دارم شانسی برای ویزا تحصیلی دارم ؟ 34 سالمه

پاسخ به saghi
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید