برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با همکاری پارک علم و فناوری این استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

رحیم اکرامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه پژوهش هسته های فناور دانشگاه آزاد یاسوج با 8 غرفه و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا فردا برای بازدید عموم باز است اضافه نمود: دو تا از این غرفه ها در نمایشگاه محصولات فناوری خود را به مرحله تجاری سازی و فراوری انبوه رساندند.

اکرامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد استان تا به امروز 15 قرارداد با هسته های فناور اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان منعقد نموده است اظهارکرد: 8مورد از این هسته های فناور فعال است و در آستانه آغاز فعالیت های خود برای فراوری هستند که دو تا از آن ها به مرحله تجاری سازی و فراوری انبوه رسیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم دانشگاه در راستای سند تحول و تعالی بحث نوآوری فناوری و کارآفرینی است، اعلام نمود: در 6 ماه گذشته هسته های فناور در دانشگاه آزاد یاسوج مستقر شدند که امروز محصولات بعضی از آن ها به مرحله فراوری رسیده که باعث اشتغال زایی و کارآفرینی در سطح استان شده است.

به گزارش خبرنگاران، اکرامی توضیح داد: این هسته های فناور هم اکنون در ساختمان های پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مستقر هستند و از ظرفیت این ساختمان ها که بلاتکلیف مانده بودند استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که همزمان با برپایی این نمایشگاه از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی نیز تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1922

به "برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه پژوهش هسته های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید