فراوری باکس استریل با اشعه UV از سوی فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش ایپتن، فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پیروز به طراحی و ساخت باکس استریل با اشعه UV شدند.

فراوری باکس استریل با اشعه UV از سوی فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران و به نقل از دانشگاه سمنان، علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در مورد ساخت باکس استریل با اشعه UV توسط فناوران این مجموعه گفت: باکس استریل با اشعه UV در شرکت نوین صنعت نپنی با مدیریت مهندس مسعود بوند و به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا طراحی و ساخته شده است.

حقیقی اضافه کرد: با بیان اینکه این دستگاه هم اکنون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای کارمندان و مراجعه کنندگان در حال استفاده است، اضافه کرد: این باکس با بهره گیری از خاصیت ضدعفونی کنندگی پرتو UV طراحی و ساخته شده و برای ضدعفونی کردن هر شیئی قابل استفاده است.

سازنده این دستگاه در شرح این دستگاه گفت: این باکس به گونه ای طراحی شده است که در مدت 15 ثانیه به یاری اشعه UV، ویروس ها و باکتری های موجود بر روی اشیا داخل باکس را از بین می برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 980

به "فراوری باکس استریل با اشعه UV از سوی فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری باکس استریل با اشعه UV از سوی فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید