بازدید باخ از دهکده و استادیوم ملی المپیک، اعتراض گروهی از ژاپنی ها به برگزاری بازی ها

به گزارش ایپتن، رییس کمیته بین المللی المپیک از دهکده ورزشکاران و استادیوم ملی ژاپن که محل برگزاری افتتاحیه و اختتامیه بازی ها است، بازید کرد.

بازدید باخ از دهکده و استادیوم ملی المپیک، اعتراض گروهی از ژاپنی ها به برگزاری بازی ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل ازKyodo news، توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک که به ژاپن سفر کرده است، از دهکده ورزشکاران و استادیوم ملی ژاپن بازدید کرد. در دهکده ورزشکاران یک مرکز بهداشتی جدید برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان سرپایی بیماران ایجاد شده است. همچنین قرار است کاهش تعداد صندلی های سالن غذا خوری در دهکده ورزشکاران نیز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد بررسی قرار بگیرد.

در زمان ورود باخ به دهکده ورزشکاران، آی یوییدا ملی پوش سه گانه که برای چهارمین حضور خود در بازی های المپیک آماده می شود و سارینا ساتومی ملی پوش پارا بدمینتون ژاپن که سال گذشته قهرمان جهان شد، به استقبال او رفتند.

سابورو کاوابوچی رییس اتحادیه فوتبال ژاپن که شهردار دهکده است، دهکده را به باخ نشان داد. دهکده ورزشکاران در سال آینده میزبان بیش از 10 هزار ورزشکار و مربیان آن ها خواهد بود.

باخ سپس وارد استادیوم ملی ژاپن شد که قرار است مراسم افتتاحیه و اختتامیه و رقابت رشته های فوتبال و دومیدانی در آن برگزار شود. این استادیوم 60 هزار نفر ظرفیت و سقف و نمای چوبی دارد. این استادیوم بازسازی شده و در المپیک 1964 توکیو نیز مورداستفاده قرار گرفته بود.

باخ در پیست دوومیدانی قدم زد و از صندلی تماشاگران بازدید کرد و سپس گفت: 9 ماه دیگر به این استادیوم می آییم و آن موقع، اینجا یک استادیوم واقعی المپیک خواهد بود.

در هنگام بازید باخ از محوطه استادیوم، گروهی حدودا 10 نفره که معترض برگزاری بازی ها بودند، با در دست داشتن بلندگو خواستار لغو فوری بازی ها شدند.

رییس کمیته بین المللی المپیک قرار است بهار سال آینده برای مراسم حمل مشعل المپیک، دوباره به ژاپن سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1313

به "بازدید باخ از دهکده و استادیوم ملی المپیک، اعتراض گروهی از ژاپنی ها به برگزاری بازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید باخ از دهکده و استادیوم ملی المپیک، اعتراض گروهی از ژاپنی ها به برگزاری بازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید