اعلام نتایج اعتراض به دهک بندی خانوار طی یکی دو هفته آینده

به گزارش ایپتن، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات ثبت شده پیرامون دهک بندی گفت: احتمالا نتایج نهایی اعتراضات تا خاتمه ماه و طی یکی دو هفته دیگر به وسیله سامانه حمایت اعلام می گردد.

اعلام نتایج اعتراض به دهک بندی خانوار طی یکی دو هفته آینده

به گزارش ایسنا، داریوش ابوحمزه، با بیان اینکه هرتعداد اعتراض ثبت شده باشد مبلغ یارانه در اردیبهشت ماه طی دو مرحله برایشان واریز شده است؛ درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات ثبت شده پیرامون دهک بندی گفت: احتمالا نتایج نهایی اعتراضات تا سرانجام ماه و طی یکی دو هفته دیگر به وسیله سامانه حمایت اعلام می گردد و مردم می توانند نتیجه آنالیز ها را مشاهده نمایند.

وی ادامه داد: اگر به وسیله سازمان هدفمندی، خانوارشان را تفکیک نموده باشند، اطلاعات خانوار تازه آنالیز می گردد و اگر تفکیک ننموده باشند و به بعضی آیتم ها اعتراض داشته باشند، همان موارد دوباره بر اساس آخرین اطلاعات آنالیز می گردد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: نتایج همه اعتراضات یک جا و احتمالا تا سرانجام ماه خرداد اعلام می گردد. اطلاعات در حال به روز رسانی های ضروری است.

ابوحمزه درباره زمان عملیاتی شدن امکان تازه ارسال پیامک به معترضان برای مشاهده شناسنامه مالی شان که پیش از این از سوی وزیر رفاه اعلام شده بود نیز اظهار کرد: این امکان هنوز فعال نشده و در دست آنالیز است. بر این اساس اطلاعات مالی خانوار به صورت دقیق تری قابل مشاهده است. سعی می کنیم در مدت کوتاهی این امکان را ایجاد کنیم تا ثبت اعتراض در موارد خاص راحت تر انجام گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اطلاعات مربوط به ملک جزو معیار های موجود دهک بندی نیست و چه زمانی این اطلاعات وارد پایگاه اطلاعاتی رفاهی ایرانیان می گردد؟ گفت: اطلاعات املاک ناقص است و باعث بی عدالتی می شد به همین دلیل ملک را به صورت کلی مبنا قرار ندادیم، اما در حال پیگیری از نهاد های مربوط هستیم تا بتوانیم اطلاعات املاک را نیز اضافه کنیم و به محض اینکه اضافه کرده گردد اطلاعات املاک را هم مبنای دهک بندی قرار می دهیم. ولی فعلا اطلاعات مربوط به املاک ناقص است و نمی توان آن را اعمال کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2082

به "اعلام نتایج اعتراض به دهک بندی خانوار طی یکی دو هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج اعتراض به دهک بندی خانوار طی یکی دو هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید