شروع آنالیز اعلام احتیاج دانشگاه ها و اختصاص ظرفیت جذب از 19 مهر

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - براساس فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور 99، آنالیز اعلام احتیاج دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت، توسط مرکز نظارت وزارت علوم از 19 مهر شروع شده و تا 30 مهر 99 ادامه خواهد داشت.

شروع آنالیز اعلام احتیاج دانشگاه ها و اختصاص ظرفیت جذب از 19 مهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

براساس زمان بندی فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه 99، مرحله اعلام احتیاج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که از 15 شهریورماه 99 شروع شده بود 16 مهرماه 99 به خاتمه رسید.

بنابراین آنالیز اعلام احتیاج دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت وزارت علوم از 19 مهر شروع شده و تا 30 مهر 99 انجام می گردد.

مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم اعلام نموده بود، دانشگاه ها با توجه به محدودیت های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می رود؛ برای اعلام احتیاج در این فراخوان صرفاً به ثبت حداقل ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفا نموده و از هرگونه ثبت احتیاج تقریبی خودداری گردد.

سال جاری سهمیه های جذب اعضای هیات علمی در 2 فراخوان 945 نفر برای کل دانشگاه های دولتی مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1246

به "شروع آنالیز اعلام احتیاج دانشگاه ها و اختصاص ظرفیت جذب از 19 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آنالیز اعلام احتیاج دانشگاه ها و اختصاص ظرفیت جذب از 19 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید